Specifikacije N64 kontroler

Nintendo ima povijest inovativnog igra-play , a to se može pripisati tvrtke inventivne igre i dobro dizajnirana igra kontrolora . Nintendo 64 je prvi put objavljen u 1996 i jedan je od glavne teme razgovora na lansiranja bio N64 je kontroler . Peta generacija konzola za video igre suprvi igrani uglavnom trodimenzionalne igre, takoN64 kontroler je dizajniran kako bi ovaj novi način igranja zabave i instinktivno .
Shape

Jedan od najupečatljivijih specifikacijama N64 kontroler je njegov oblik . Najbolje opisati kao “M” oblik ,kontroler ima tri hvata i bio je osmišljen kako bi se održao u različitim pozicijama . Upoznati D – Pad se nalazi na lijevoj većini stiska ; analogni kontroler nalazi na središnjem držanje , dok je ostatak od akcijskih tipaka nalaze se najbliže krajnjem desnom stiska . Regulator ima gumb okidač i za proširenje luke u leđa za dodatnih pribora . Tu su i ” L ” i ​​tipka “R” na gornjim uglovima regulatora .
Pokret

Igrači će biti upoznati s tradicionalnim D-pad koji je sastoji se od četiri smjera tipke ; lijevo, desno , gore i dolje . Međutim ,analogni joystick jenova značajka koja je provedena kako bi se prilagodili novoj trodimenzionalni igra-play većine Nintendo 64 igara . Analogni joystick daje igračima veću mobilnost u 3D okruženju . Njegov položaj je takođervažan faktor u uspjehu kontrolera. Igrači ili se držite kontroler na lijevoj ili središnje stiska . Bilo kako bilo ,joystick je na dohvat ruke kako bidoživljaj igranja ugodno .

Akcijski gumbi

N64 kontroler ima niz akcijskih gumba . “Start ” gumb je smješten u središtu kontroler , dok su plavi “” i zeleni gumbi “B” stavio na desni većini strani regulatora . Ove dvije tipke se koriste za obavljanje aktivnosti kao što su skakanje , ubrzavanje i trčanje brzo . Tu je itipku ” Z ” — ponekad naziva” okidač” — na stražnjoj strani regulatora ispod priključka za proširenje . Ovaj gumb je tzv jer se koristi kao okidač u mnogim Igre.
C- Buttons

Još jedna nova značajka N64 kontroler jeuvođenje C- tipke — četiri kružna žute tipke . To se stavlja iznad “A” i “B” gumbima i utvrđene su na sličan način na D-pad . C- tipke su izvorno dizajniran za kontrolu kamere u igri za “Super Mario 64″ , tako da igrač može gledati u smjeru u kojem je potrebno ići . Kasnije igre kao što su ” The Legend of Zelda : okarina vremena ” evoluirala korištenje tipki , dopuštajući igračima dodijeliti stavke za njih da bi se lako pristupiti im u tijeku igre
< br . > proširenje Port

proširenje luke bio je još jedna inovacija od N64 kontroler . To je bio izvorno dizajniran za smještaj memorijsku paket koji se koristi za spremanje igre , kadaigra s tintom sami nisu imali dovoljno ugrađene memorije . Također broji ” Rumble Pack “, koji čini kontroler vibrira kad postoji bilo kakva vrsta sudara u igri . Ova značajka je dodao da se cjelokupno iskustvo igranja i od tada je postalastandardna značajka svakog većeg igraća konzola kontroler .

Odgovori