Kako napravititeksture Pogledajte u Team Fortress 2

” teksturom pogled ” u ” Team Fortress 2″ jeprilagođavanje teksture u igri napraviti model teksturu žalbu na određenom korisniku softvera igre . To se postiže kroz korištenje GCF pregledniku , plug-inova , Steam ( programu kroz koji ” Team Fortress 2 ” traje ) i Adobe Photoshop . To jeumjereno težak zadatak , a lako mogu izazvatitekstura postati mrtav ako nepropisno bojite teksturu , a ne imati backup . Ovaj vodič jekorak – po-korak postupak koji mnogi tekstura umjetnici mogu koristiti , na mnogim razinama znanja . Upute
Priprema /vađenje Vaše željene datoteke za izmjenu
1

Preuzmite sljedeće programe :

GCFScape ili GCFExplorer

.vtf dodatak za Photoshop

( Resursi vidi dolje ) .
2

pratite upute s .vtf plugin preuzimanje da ga instalirati u Photoshop . Upute su navedene u ” Readme ” datoteke .
3

Uvjerite se da je vaš pare , a svi programi koji prolaze kroz Steam su zatvorene .
4

Pripremite mapu u svrhu backup bilo kakve teksture koje želite mijenjati . Ovaj postupak se ne mora nužno zahtijevaju sigurnosne kopije , ali to jedobra praksa da se kopije svih teksture koje želite mijenjati ; to jebol za preuzimanjedefault teksturu i drugi put .
5

Otvorite odabrani GCF preglednika softver , i otvoriti svoj ​​TF2 .gcf datoteku u navedenom programu . To se obično nalazi u ” C : \\ Program Files \\ Steam \\ SteamApps . ”
6

Unutar .gcf datoteku , idite na ” TF \\ Materijali \\ modele . ” Iz tog položaja , ako želite izmijeniti znakova kožu , ići u ” player “. Ako želite promijeniti oružje kožu , ići u ” oružje & gt; . V_models ”
7

Ekstrakt svoj ​​.vtf izbora na svoju mapu za backup datoteka , i stvoriti duplikat . Biti apsolutno sigurni da ne mijenjati barem jedan od dva identična datoteka svakog teksture .
Uređivanje željenu datoteku
8

Otvori Photoshop s .vtf plugin instaliran . Koristite softver za otvaranje god .vtf datoteku koju želite urediti
9

Uredite željenog dijela teksture u željenom običaj kože – . Slanine uzorkom hlače , na primjer . Kreativnost je vrlo ohrabreni . Budite vrlo sigurni da učinci se čuva u željenom dijelu vašeg teksture . Ne učinite li to će uzrokovati vaše običaj teksture da se preklapaju u neželjenim mjestima i uništiti vašu kožu .
10

Spremite izmijenjenu teksturu u odnosu na stare teksture , pazeći da imate svoj ​​backup pripremili . Nemojte mijenjati proširenje ; Vaša datoteka mora biti .vtf . Dijalog će se pojaviti kada pokušate spremiti , tražeći .vtf opcijama . Nemojte mijenjati sve opcije ; ostavite ih AS – IS u cilju da imajuspreman za korištenje .vtf kože datoteku .
Primjena vašu kožu
11

Napravite sljedeće mape na sljedećim mjestima , citati ukazuju potrebnu ime : Free

~ \\ Desktop \\ ” materijala “, a zatim ~ \\ Desktop \\ materijali \\ “modela” na
12

Sljedeći imenici mora biti izrađen na to točka: pregled

~ \\ Desktop \\ materijali \\ modeli \\ “oružje ” (ili ” igrač “, ovisno o tome da li ste promijenili znakova kožu , ili oružje kožu )

Ako ste promijenili. lik koža , izraditi mapu unutar mape ” igrača ” s imenom klase kože koje modificiranom ( tj ” bolničar , ” ostati u kontinuitetu s tutorial . Imajte na umu da su svi likovi su mala slova . ) . Postavite modificirani igrača kožu unutar mape klasi po imenu .
< P > Ako ste promijenili oružje kožu , stvoriti mapu unutar mape ” oružje ” pod nazivom ” v_models , ” i stavite kože datoteku roku .

13

Nakon što ste napravili sve gore navedene kategorije, i pravilno stavljen datoteku (e ) , uzmite stvorio “materijala ” mapu i stavite ga u sljedećem direktoriju:

” C : \\ Program Files \\ Steam \\ SteamApps [ yoursteamusername ] \\ team Fortress 2 \\ TF ”

Odgovori