Tradicionalni Mramor igre

Kamene mramor datira koliko 3000 prije Krista dovesti istraživače , povjesničare i mramorne kolektora vjerovati da mramor igre mogu bitidio djetinjstva , čak iu davnim vremenima . Rimski povijesni prikazi referentni igru pod nazivom “ludi ” da koriste male okrugle drago i poludrago kamenje slične moderne staklene kuglice . S obzirom koliko je dugo igre koje uključuju klikeri su okolo ,pojam ” tradicionalni ” može se lako primijeniti na bilo koji broj igara . Povijest i drevne igre na stranu , djeca iz 16. stoljeća kako bi predstavili su uživali mnoge iste mramornim igara . Zvona ili zvona Taw

Jedan od najčešće reproduciranih tradicionalnim mramor igre je Ringer , ili prsten Taw onima u Velikoj Britaniji zvonoigra izbora , kako za National klikeri turniru u SAD-u i za Svjetsko prvenstvo klikeri u Europi . Igra uključuje dva igrača i veliki prsten . Trinaest mramori, ili MIBs , smješteni su unutar kruga . Svaki igrač ima strijelac ili TAW , koja se razlikuje od svih ostalih kuglica u igri . Cilj igre je da se cilj strijelac s namjerom udarajući MIBs izvan kruga , a ostavljajući strijelac unutar kruga . Prvi igrač pucati sedam MIBs izvan kruga pobjeđuje .
Marble Solitaire

Marble Solitaire jesingle-player mramora igra s drvenom brodu i 32 kuglica . Klikeri su smješteni u utorima na brodu u obliku cross oblika s jednim praznim utorom u sredini . Kako igrati igre , igrači skaču jedan mramor vodoravno ili okomito u odnosu na druge i mramora u prazan prostor . Svaki skočio mramora odstranjuje prije više ne postoje pravne poteze lijevo na brodu . Cilj igre je idealno da imaju samo jednu preostalu mramora .
Bridgeboard ili devet rupa

Za igranje Bridgeboard , ponekad naziva devet rupa , igrači trebaju drvena ploča s devet lukova izrezana i označen od jedan do devet . U tradicionalnom Bridgeboard , igrači moraju cilj i pucati klikere u različitim lukovima osvojiti broj kuglica označenih na svakom luku . Igra završava kada se igrači nemaju više klikeri kladiti . U devet rupa , igrači moraju pucati svaki mramora u lukovima u brojčanom redoslijedu . Prvi igrač pucati svih devet rupa u nizu pobjeda .
Boss Out ili Long Tawl

Slično kao zvono ili Ring TAW , Boss Out je igrao unutar prstena . Prvi igrač puca kuglicu u ring kao mete . Drugi igrač puca njegov mramor , pokušavajući pogoditi prvi igrač koji je mramor . Akopogodak je zabio ,strijelac oba prikuplja klikeri . Igra se nastavlja dok jedan igrač nema klikere lijevo pucati ili dok jedan igrač sakupi više klikere negodrugi . Male varijacije pravila dopuštaju drugačije postupanje kuglica ostavili u ringu krajem igrača zauzvrat .

Odgovori