Kako igrati na led baterije Candy Game

bombona igra jebrza i jednostavna ledolomac koji se brzo uklanjanje prepreka i postaviti zabavan i uzbudljiv ton za bilo koju stranku . Uz malo sreće , svaki od svojih gostiju će imati slatke tooth.Things što vam je potrebno
lizalice (barem jedan po igraču)
Kocka
Timer
Prikazati više uputa

1

Mjesto svi gosti u krug , dosta blizu jedan drugome .
2

postavite slatkiše u središtu kruga . Budite sigurni da ste dobili široku paletu apelirati na različite ljude . Većina dolar trgovinama prodaju kinu veličine kutije za $ 1 svaki . Uvjerite se svaki od četiri bombona skupina predstavljeni : čokolada , kikiriki , voćno i začinjeno . Također je zabavno dobiti jedan zaista lijep poput bombona bar Toblerone , koji se ručica konkurenciju .
3

Dajte par kockica za svaku treću ili četvrtu osobu i postaviti timer za pet minuta .
4

Idi nad pravilima . Vi ćete početi timer . Igrači s kockicama ih uvaljati , a zatim ih prenijeti na lijevoj strani . Ako uvaljati u parovima , možete uzeti bombone . Kadbombona je otišao od centra , možete ukrasti bombon od druge osobe . Čak i ako već imate slatkiše , možete ukrasti , i to svaki put kada se kotrljati parovima . Ne možete ukrasti bombon natrag od nekoga tko ga je ukrao od tebe , ali ako ga netko ukrade od te osobe , možete ga ukrade . Kadtimer ide van , što god bombona imate je tvoje zadržati .
5

Igrajte varijaciju . Svatko ima jedan bombon iz sredine i to skriva iza nje . Možete postaviti timer i svatko role kao i prije , ali ovaj put trgovati svoj ​​bombona s nekim drugim . Trik je u tome , što se trgovati samo ako se sjetiti ime te osobe i slatkiše ona ima. Budući da su ljudi samo su upoznavanje jedni druge , također možete dodati osobni dodir i to što svi u krugu reći nešto o sebi na prvom mjestu. Onda igrači moraju sjetiti štoigrač su trgovanje s rekao .

Odgovori