Društvene igre koje koriste klikeri

Povijesno gledano , igre na ploči imali komada u velikoj različitim oblicima . Iz pijuni u ” Oprosti ” na plastične pita klinova ” Trivial Pursuit , ” ništa nije izvan granica . Jedan od najčešćih igra na ploči komada , međutim,mramor . Klikeri su spojeni na starim strategijskim igrama kao što su kineski dame do akcijskih igara poput ” Hungry Hungry Hippos “. Kineski dame

Kineski Dama je stoljećima stara igrana ploči za dva do šest igrača . Kineska Checker odbor je oblikovan poput Davidova zvijezda sa šest bodova . Jamicama na licu brodu drže kuglice na mjestu . Igrači se mogu kretati samo kuglicu na prazan prostor nad drugom mramora . Pametni igrači pokušati string zajedno dugo skače kako bi dobili klikeri na suprotnoj strani zvijezde što je brže moguće . Pobjednik jeprvi igrač za pomicanje svih 10 svojih kuglica na suprotnoj strani .
Pogoršanje

” pogoršanje ” je prvi put predstavljen 1962 .Cilj je da premjestiti sve svoje kuglica po ploči od početka do kuće . Die baca odrediti koliko prostoramramora može kretati . Igrači ne smiju proći svoje klikere , i slijetanje na drugog igrača mramora će izazvati ih da se vrate na početak . ” Pogoršanje ” mogao biti predstavljen i do šest igrača .
Mancala

Mancala jeprebrojavanje Igra se sastoji od drvenog igre odbora sa 12 plitkih jama dogovoru poput jaja u kartonu i velikim pretincem sa svake strane ploče . Cilj je skupiti najviše klikeri u svom pretincu , te prevari protivnik u izgubili svoje klikere prvi . Svaki igrač počinje s tri kuglice . S početkom igrač odabire kuglicu sa svoje strane i padne jedan u praznu jamu . Razmjena Igrača okreće , jedni pokušavajući dobiti svoju posljednju mramora sletjeti u Mancala (velika pretinca ) iliprazno mjesto na njegovoj strani ploče .
Gladan gladan Hippos

dječju igru ​​” gladan gladan Hippos počinje ” s četiri igrača dobivanje pet klikeri svaki. Svaki igrač kontrolira plastičnu ” konj ” u prilogu za polugu . Svaki igrač gura “rep” joj konj za otvaranje usta i zgrabite sve klikere u središtu igre odbora . Igrač s najviše kuglica pobjeđuje .
Koja vještica ?

” Koja vještica ? ” bio rani – ’70s era trodimenzionalni igreodbora iz Milton Bradley sa opsjednute kuće temu . Kuća je bila puna zamki , aigrač mogao izvući karticu koja se zove neko zlodjelo vrač se održati . Jedan vještica pao ” Whammy loptu” da bi uništiti sve na svom putu . Whammy Lopta je zapravomramora , koji je morao biti izostavljen niz padobran jednog dimnjaka u središtu kuće . Svaki igrač pogođen ovim pada mramora morao vratiti nekoliko mjesta .

Odgovori