Njihalo Znanost Shop igre

rudimentarno Klatno ima težinu , naziva bob , spojen na kraju niza ili šipku koja visi s stožerna točka . Klatno koristi gravitaciju za pokretu , nakon što je djelovao na neki vanjski snagu . Pendulums koristiti potencijalnu energiju ( pohranjena energija) , kadaje bob zamahnuo do njega najviši položaj i kinetičku energiju , ili pokret , dok putuje iz nje najviše točke na drugom kraju luku . Pendulum pokreta i ponašanje može dokazati na jednostavan znanost trgovine igre , uključujući sudionike i nekoliko osnovnih alata i rekvizite . Mjesto & Materijali

Okupite skupinu studenata na igralištu području opremljen ljuljačke . Studenti bi trebali imati osobne bilježnice i pisaćeg pribora s kojim da se bilješke o svakoj fazi znanost igra projekta . Učitelj ili nastavnik treba jasno biti zadužen i spremna voditi učenike prema smjeru i zadatku .
Priprema

Pick out funkcioniranje jeku , onaj koji očito radi i je siguran za korištenje . Opremite jedan student s ručnom štopericom . Pick studenta da služe kao swing jahač , po mogućnosti manju od prosječne veličine student za prve faze igre projekta . Imatimali student sjedi u ljuljački , tijela nepokretnog s nogama još i uvučen u jednom položaju .
Znanost Igra Faza 1

Jestestudent lagano gurnite swing jahač i back off . Jesu li studenti koji imaštopericu računati broj pojedinačnih ljuljačke iz jednog luka u drugi , u trajanju od 1 minute . Nakonminute je prošlo , imaju učenici snimili ukupan broj ljuljačke u svojim bilježnicama . Zamijenite manji student s većim, težim student i imatiblagi pritisak ponoviti . Jesteštoperica student bilježiti broj ljuljačke u 1. minuti za teže student . Ostali studenti trebali zabilježiti rezultate .
Znanost igre Faza 2

imatimanji student je naporno radila iz stojećeg stajališta , paljuljačka luk je mnogo veći . Štoperica student će bilježiti broj ljuljačke u 1 minutu i pozovite broj za studente snimati u svojim bilježnicama . Tečaj se svjetlija studenta s težim student , i ponovite isti tvrdi gurati . Štoperica student će snimiti ljuljačke i pozovite broj .
Znanost Igra Faza 3

imatimanji student primiti blagi poticaj , a zatim početi pumpati njegovo ili njezine noge , pomaganje u zamah ljuljačkama za 1 minutu . Štoperica student će bilježiti broj ljuljačke i pozovite broj s ostalima .
Znanost igre Faza 4

imatiteži student primiti blagi poticaj , a zatim početi pumpati njegove ili njezine noge , pomaganje u zamah ljuljačkama za 1 minutu . Štoperica student će bilježiti broj ljuljačke i pozovite broj s ostalima .

Rezultati i odredivania

Nakon četiri faze ,učitelj će pitajte učenike pitanja o tome što su vidjeli, a snimio , kao što su : Kako je težina ili masa različitih studenata u jeku učinak broju ljuljačke ? Je liteže student proizvesti više ljuljačke u minuti , a ako nije, zašto ? Koja jerazlika u broju ljuljačke od manjih student kada je primijenjenblagi pritisak i teško gurati ? Je liteže pritom silu stvoriti više ljuljačke u minuti ? Kako se masa utječe na zamahu klatna ?

Više pitanja

Objasnite da pumpanjem jeku koristi kinetičku ( kreće ) energiju , umjesto disipacije energije , i pitati zašto studenti misle da utječu na broj ljuljačke u minuti . Pitajte zašto se zove potencijal ( pohranjeni ) energija kadaljuljačka je na trenutak nepomično na vrhu njezina luka . Pitajte kako gravitacija utječe na težinu i povećane kinetičke energije

.

Odgovori