Kako stvoriti bitka igre

Borbene igre uživati ​​u bogatom tradicijom u povijesti američkih igara zabavama . Borba i ratne temelji scenarij igre omogućiti igračima da uživaju u zadovoljstvima oba strateškog planiranja i izmišljenih ili povijesnim postavkama fantazije . Ako stepredani gamer , stvaranje vlastite igre može bitisjajan način izraziti svoju zahvalnost za ovaj hobi , a stvaranje idealnog partnera , prilagođeno gameplay . Upute
1

Odlučite želite li stvoriti stol – top rat simulacije igre (poput rizika) , iliknjiga temelji , single – lik role- playing game ( kao što su Dungeons and Dragons ) . Vi svibanj pronaći da je vaš idealan igra ima aspekte kako i je negdje u sredini.
2

Odredite broj igrača koji želite svoju igru ​​za smještaj . Ako planirate na tržištu i prodavati svoju igru ​​, da je broj što fleksibilniji . RPG igre općenito trebaju najmanje tri igrača inajveći užitak s većim brojevima . Stolni ratne igre , međutim , često su najbolji kada je igrao s dva igrača , a može biti dosta komplicirano u smislu pravila i igra mehanika , kada se dodaju više .
3

Postavite krajnjeg cilja za svoju igru ​​igračima . U RPG-a , to je u velikoj mjeri temelji na priči koju ste napravili i ciljeva i napretka od likova u toj parceli , dok jerat simulacija obično ima krajnji cilj osvajanja “svijeta” (karta područja na brodu ) .
4

stvoriti osnovni sustav borbe . U role-playing igre ,borbenih tradicija obično se temelji na čimbenicima na sreću ( kako je utvrđeno kockice role ) u kombinaciji s likovima ‘ stečenih oružje, vještine i oklop (određenu bodova ) . U ratnim simulacije , međutim , borbeni može se temeljiti na stjecanje ” zemlju ” i ” trupe ” na račun drugih igrača ‘ da ih izgubi .
5

Razviti poboljšanja za borbene vještine i načine kako ih zaraditi . Koji god format radite s , bi moguće ciljeve za svoje likove izvan osnovne ” pobjedu ” cilj . Obično to dolazi u obliku bonusa vještine ili unaprjeđenja daigrač zarađuje kroz igre, a možete koristiti kako bi povećali svoje prednosti u natjecanju . Stvaranje ciljeve poput ovih daje igranja više aspekata , a dopušta igračima da prilagodite svoj ​​pristup pokušava osvojiti .
6

Stvaranje izazova i potencijalnih detriments za igrače. Kao nagradu i poboljšanja , moguće prepreke biigranje ugodnijim i promjenjiva . Zamislimo sustav u kojem određene bonuse jednog igrača stvoriti detriments na drugo ; Na primjer, možete omogućiti igračima da steknu jedan drugoga oružja ili vojnici .
7

Test igrati svoju igru ​​s prijateljima i dobiti povratnu informaciju . To je posebno važno ako se pokušava na tržištu i objaviti svoju igru ​​. Budite spremni za poticanje i prihvatiti pošteni upitnik , jer je vrlo teško dobiti sve aspekte svoje igre rade na uravnotežen i ugodan način prvi put okolo .

Odgovori