Gdje jeNintendo Wii je izumio

najbrže prodavan video igra platforma u protekle dvije godine jeWii ? ; Mali , bijeli video igre konzole koja omogućuje igračima da interakciju s igrom kroz jedinstveni kontroler . No, ono što se općenito ne zna o Wii sustav se tko ga je izmislio i kako je došao da bude . Povijest

U 1985, japanski proizvođač elektronike , Nintendo je objavio Nintendo Entertainment System , ili ” NES “, koji je uveo igrače na popularne ikone kao što su Mario i Zelda . Od tada , Nintendo , kao i konkurentima , bijesno su radili na poboljšanju grafike i apeliram među igračima .
U 2004 , Nintendo iznenadio gaming svijetu uvodeći ideju za igraće konzole koji je otišao u radikalno novom smjeru . Umjesto poboljšanja gaming konjskih snaga kroz neizmjerno – poboljšanu grafiku i sve složenijih igara , Nintendo je odlučio da jeveliki dio stanovništva još uvijek nije ušlo u video igrama , te da svojoj novoj platformi , pod nazivom” Revolucija ” će promijeniti taj trend .

Značaj
< p >predsjednik Nintenda Satoru Iwata , rekao je na demo pokretanja ” revolucije ” u 2005 da je njegova tvrtka mogla pojednostaviti standardni igraći kontroler i alter to na takav način da se kreće kontroler oko tijekom igre ne bi se potiče samo , ali je potrebno da se igramo . Naziv projekta promijenjeno je iz Nintendo Wii revolucije do neposredno prije premijere . Po svojim službenim premijere u SAD-u , Japanu, Južnoj Americi i Australiji ,Wii brzo postaonajtoplijeg igraće konzole na tržištu . Potražnja je toliko visoka , neki sekundarno tržište naplaćuje 400 dolara ili više za 250 dolara konzoli .
Funkcija

Satoru Iwata je primijetio da kada igrate video igrice , neiskusni igrači učinio dvije stvari . Prvo , oni su se preselili kontroler okolo , pokušavajući dobiti lik na ekranu se kretati brže . Drugo , oni su nastali frustriran sa složenim melding gumbima , palice i okidače koji su tvorili standardni kontroler . Wii , on je odlučan, bi rješavanje oba tih problema . Prvo ,daljinski ( što je Wii kontroler ) je pojednostavljen kako bi jedan veliki gumb na vrhu , jedan okidač na dnu i četiri smjera analogni kontroler na vrhu , odmah ispod velikog gumba . Daljinski također osjetila pokret u trodimenzionalnom prostoru , zahtijevajući igrači kretati kako bi se u interakciji s igrama .
Vrste

Vrste igrama također su izmijenjeni kako bi se svidjeti igračima i ne- gamere podjednako . Neki od naslova Nintendo ponudio za Wii ( a ponekad u paketu sa Wii ) bile su osnovne sportske igre . Wii Sports , primjerice , ponudila kuglanje , bejzbol, tenis, golf, i boks na jedan disk . Pokreti kontrolora određuju radnje u igri i bili su namjerno ostavljena jednostavna . Ideja je bila da se privuče ne- igračima datikonzolu priliku i potaknuti ne- igračima igrati dalje . Na primjer , Nintendo je donirao stotine Wii sustava odmoriti domove i umirovljeničkih centara diljem SAD-a gdje je , navodno , kuglanje jenajpopularniji sport .
Razmatranja

Satoru Iwata i Nintendo nije zaboravio svoje obožavatelje igre , čime se pod nazivom izravno iz Nintenda ili putem drugih softverskih developera , koji će se svidjeti njihovoj bazi gaming ventilatora . Stari naslovi su ponovno zamislili za Wii i starije Nintendo GameCube igre su bile u mogućnosti da se igrao na Wii .
Nintendo i dalje balansirati tradicionalne igre s novim primjenama kontrolora ili čak novih kontrolora u cijelosti . Wii Mario Kart stavlja Wii daljinski upravljač na kotačima u obliku držača upravljačkog kola i dopustio igračima da “Drive” kolica kao da jepravi auto . Nintendo Fit koristi bilancu ovisan platformu voditi igrače kroz razne Yoga vježbe . Wii ” Zapper ” jenositelj pištolj u obliku kontroler koji broji Wii Remote i to je ” nunchuck ” dodatak kako bi se igrati u gađanju samostrelom simulator zove Link je samostrel . Svi ovi kontrolori početku su razvili Nintendov dizajn laboratorija u Japanu , ali su testirani u svijetu .

Odgovori