Mnogi fanovi i kritičari smatraju ” Super Mario World 2 : Yoshi otok ” za Super Nintendo jedan od najboljih naslova u Nintendove dugo trčanje Mario serijalu . Iako Nintendo je pokušao preoteti magiji igre nebrojeno puta , nudeći nastavaka i obradama za Gameboy Advance i drugih sustava , apetit za ” Yoshi otok ” stil zabave još uvijek postoji . Za stvaranje vlastite ” Yoshi otok” razine otok za Flash igra , morat ćete stvoriti svoje vlastite ” Yoshi otok ” stil duhovi i razviti igru i razine koristeći Flash.Things morat ćete
Adobe CS4 Professional softver
Screenshot pokazati više Uputstvo Screenshot
1
Kupnja Adobe Flash CS5 Professional s Adobe web stranice ili vašeg omiljenog prodavača .
2
Instalirajte Flash koristeći upute sa softverom .
3
skinuti izvorni kod za jednostavnu platformu igra dostupna od kirupa.com . Otvorite . FLA datoteku i ponovno spremite ga s naslovom vašem izboru . Ovo je vaš ” Yoshi otok ” razine igre file .
4
Koristite Microsoft Paint ili neki drugi program za uređivanje grafike za stvaranje vlastite Yoshi Island duhovi . Ako ste vlasnik izvornog uložak , možete koristiti Snes9x ili drugi emulacije softver za izdvajanje duhovi iz ROM sliku ” Yoshi otok . ” Uvoz tih duhovi u svoj ” Yoshi Island ” razina igre datoteku .
5
Place kretanje i skakanje koda u ” Yoshi otok ” igri . Otvorite izbornik Akcije za svoj Yoshi sprite i zalijepite sljedeći kod kako bi Yoshi potez :
onClipEvent ( tereta ) {
brzina = 0 ;
maxmove = 15 ;
}
onClipEvent ( enterFrame ) {
ako ( _root.dead ) {
this.gotoAndStop ( ” mrtvi ” ) ;
} else {
brzina * = 0,85 ;
ako ( brzina > 0 ) {
dir = ” pravo” ;
} else if ( brzina < 0 ) {
dir = ” lijevo ” ,
}
ako ( dir == ” pravo” ) {
this._x + = brzina ;
_root._x – = brzina ;
}
ako ( dir == ” lijevo” ) {
this._x + = brzina ;
_root._x – = brzina ;
}
ako ( Key.isDown ( Key.LEFT ) ) {
ako ( brzina > ; – maxmove ) {
speed – ;
}
this.gotoAndStop ( ” Run ” ) ;
this._xscale = -100 ;
} else if ( Key.isDown ( Key.RIGHT ) ) {
ako ( brzina < maxmove ) {
brzina + + ;
}
this._xscale = 100 ;
this.gotoAndStop ( ” Run ” ) ;
}
ako ( brzina < 1 && brzina -1 > && ! napadaju ) {
brzina = 0 ;
this.gotoAndStop ( ” prazan hod ” ) ;
}
}
}
zalijepite sljedeći kod staviti ozbiljnost u igri i omogućiti Yoshi za skok :
ako ( brzina < 1 && brzina > -1 && napadaju ! ) {
brzinu = 0 ;
this.gotoAndStop ( ” prazan hod ” ) ;
}
if ( ! Key.isDown ( Key.UP ) && skakanje ) {
jumping = true ;
}
ako ( skokovi) {
this.gotoAndStop ( ” skočiti” ) ;
this._y – = skok ;
skok – = 0,5 ;
ako ( skok < 0 ) {
pada = true ;
}
ako ( skok < -15 ) {
skok = -15 ;
}
}