Kako napisati tragove za Murder Mystery Večera kazalište

ubojstvu večera kazalište može pružiti veliku količinu zabave . Misteriji ubojstva nisu ograničeni na restorane i kina . Svatko može ugostiti jednu . Možete čak i pisati vlastite ubojstvu tragove nego kupiti premade kit . Ovi jednostavni koraci će vas početi na putu za stvaranjeone- of – a-vrste ubojstvu večeru theater.Things morat ćete
Pen Screenshot papiru Screenshot računalo , opcionalni
Napomena kartice
Screenshot Prikaži više uputa
1

napisati skriptu koristeći olovku i papir ili računalo . Počnite sa skicom ili akcije , a zatim popuniti praznine od tamo . Misliti na parceli od svoje priče kao svoj osobni zločina . Ne morate pisati dijalog za vaše likove – . Mnoge tajne ubojstva može biti ad – libbed dok svaki igrač zna svoj karakter i mjesto u priči
2

odrediti koliko dugo želite ubojstvo misterij trajati . Time će odigrati veliku ulogu u tome koliko dugo vaš naglašeno script bi trebao biti . Skripta od najmanje 20 znakova će trajati oko dva sata , s nešto događa svakih pet minuta . Gosti će početi lutati ako traje duže od dva sata . Ako vam treba neštomalo kraće , zategnuti scenarij po izlasku iz manjih tragove . Navedene Skripta će biti tri do sedam stranica.
3

Pick svoje ključne igrače . Da bi vaš misterij ubojstva radila ispravno , ti si idući u morati dijeliti svoje skripte s pregršt igrača . Ovaj broj će se razlikovati ovisno o broju likova igraju . Na primjer ,skupina od 20 će trebati šest do osam ključnih igrača . Ovi igrači će postatiglavni osumnjičeni , žrtva ( e ) , detektiv i ubojica . Ostali gosti imaju ulogu pokušava riješiti slučaj .
4

Centarprvi set tragove o ključnih igrača . Vi ćete želite pisati ubojstvu tragove za ključnih igrača na način da se uzima krivnju izvan njih radi u igri , ali i daje naznake da se točke do ubojice .
5

Razvijati znakove . Osim pisma , potreban vam je ekipi likova koji će odgovarati za svoje goste , odabiru tko će igrati koji lik . Tragove za likova će biti napisan ukloniti neke od krivnje od ključnih igrača , ali samo dovoljno da priča ide . Vi ne želite da netko figuring outodgovoriti na pet minuta nakon što jeigra počela .
6

napisati neke tragove s više od jednog značenja dati likovima dao priliku da se drugi pogodak stvari prije dolaska do zaključka . Davanje Svaki lik motiv će zadržati kreće toka .

Odgovori