Super Nintendo Specifikacije

Pokrenut u kolovozu 1991 izravno konkurirati Sega Genesis konzole , prvi 16 – bitni gaming konzola na tržištu ,Super Nintendo Entertainment System , ili SNES , je postaonajprodavaniji 16 – bitni sustav u Sjedinjenim Države . Zasjenjen aktualnim konzolama i računalima , ova ikona ranog igranja koristiti nova sredstva za cijeđenje svaki djelić izvedbe iz njegovih komponenti . CPU

običaj središnja procesorska jedinica poznata kao 5A22 , u produkciji Ricoh za Nintendo , ručke glavni računalstvo za Super Nintendo. Na temelju 65C816 16 – bitnoj jezgri proizveden od strane zapadne Design Center , ovaj čip koristi promjenjivu autobusne stopa 3,58 MHz , 2,68 MHz i 1,79 MHz , ovisno o sjećanju potrebama svakog uputama ciklusa kojičip prima . 5A22 ima izravan pristup memoriji s osam nezavisnih kanala koji može prenositi podatke brzinama do 2,68 megabajta u sekundi . I /O sklop također se nalazi na čipu , kao i 16 – bitnom množenje i dijeljenje jedinici .

Memorijske

Kao i mnoge druge moderne računalne komponente ,audio i video obrada jedinica u Super Nintendo imaju svoje posvećen RAM-a . No,sustav se također zapošljava 128 KB dinamičke memorije ( DRAM ) .
Graphics

S 64 KB požrtvovnog video memorije s izravnim pristupom , super Nintendo obradu slika jedinica djeluje na istoj takta kao CPU , generira i do 32.768 boja – od kojih 256 može biti na zaslonu u bilo kojem trenutku . Video je izlaz bilo postupno ili isprepleteni , na temelju zahtijevane rezolucije , do 512 do 478 piksela . Duhovi , pokretni blokova piksela , stvorio PPU mora biti između 8 od 8 i 64 godina po 64 piksela u veličini , s maksimalno 128 sprites po ekranu i 32 sprites po liniji . Video izlazi kroz Super Nintendo je ” Multi – out ” priključak i odvojen u zelene , plave , crvene i kompozitnih analognih izlaza .

Audio

u središtu Super Nintendo audio ploča ima8 -bitni Sony SPC700 procesor radi na 1,024 MHz i 64 kilobajta statičke memorije s izravnim pristupom . Ovaj uređaj komunicira s CPU kroz četiri luke i proizvodi od osam – kanalni audio . Sve audio je preusmjeren kroz isti ” Multi – out ” priključak , podijeljen na lijeve i desne ” audio out ” igle .
Ulaz

Osim uključenih kontrolerima , mnogi uređaji rade sa Super Nintendo, uključujući joypads , miševa i gunlike kontrolera , i koristiti iste sedam priključak ulaz konfiguraciju .

igra patrone

korištenje kompleksni regionalni isključenje sustava , Nintendo je napravio siguran da je igra ulošci objavljen u SAD-u boravio u SAD-u i obrnuto . Osim svojim različitim oblicima , igra izdana u SAD-u i inozemstvu provjeravaju s unutarnje regionalne Lockout čip koji sprječava modificirane patrone od rada u inozemstvu .

Verzije

suštini isto interno kao Super Nintendo , japanski igrači primili Nintendo prvi 16 – bitni sustav ispred američke igrače s izdavanjem Super Famicon studenog 1990 . Europa nije okusiti 16 – bitnom igranje dok ga je primio stilizirani Super Nintendo u lipnju 1992 . Još jednu verziju SNES , SNS – 101 ili SNES 2 , koja je bilamanja verzija sustava , pušten je da se Američki i japanski igrači u 1997 .
Fizičke osobine

površine oko 9,5 inča po 8 inča po 3 cm visok ,boxy ljubičaste i sive Super Nintendo sjedi na četiri gumirane noge . Dva Klizni prekidači oznakom “Power ” i ” Reset ” montiraju na vrhu uređaja , prema naprijed od igre uložak luke . Na stražnjoj strani uređaja su”Power “, ” RF priključak ” i ” Multi – out ” porta .

Odgovori