Mramor Igre Pravila

igra kuglica je povijesno popularna , a izmijenjena od regije do regije i generacije . Prepoznatljiva po male loptice , kružnog natjecanja sudu i niske – skvotiranja pozicije igrača , varijacije klikeri igre su igrali već tisućama godina . Povijest klikeri
< p >najraniji spomen igri mramor je otkriveno u rimskim i egipatskim književnosti iz Rimskog carstva . Klikeri otkriveni su u rimskim i egipatskim arheološkim nalazištima .
Mramor Značajke

klikeri su vrlo prepoznatljiv . Klikeri su male okrugle loptice izrađene od stakla , mramora, kamena , drva ili gline .
Geografija

klikeri su igrali u svijetu . Pravila igre se razlikuju ovisno o mjestu u kojem se reproducira , tako da je uvijekdobra ideja da pregledate pravila igre prije ulaska u natjecanje . Dvije ključne pojmove u mramornim natjecanja su ” za sajam ” , što znači da su svi klikeri su se vratili u izvornim vlasnicima na kraju natjecanja , i ” za stalno ” , što značipobjednik čuva sve klikeri osvojili tijekom igre .

mramor Uvjeti

” prolazima ” definira najbolje klikeri u zbirci .

” zakonski prihvaćen ” ili ” Shooter ” jeizraz koji se koristi za mramora koji je se koristi u igri od strane igrača .

” Fulking ” jemetoda snimanja mramora ,najčešće se koristi od strane većine igrača . Zamjetan je kažiprstom zgloba je postavljena na terenu isavijena prst gdjemramora počiva ; palac je održan iza kažiprsta i pomiče prema naprijed , nasilno , gurnuti mramora u natjecateljski ring .

” knuckling Down ” jepoložaju za snimanje u kojemnatrag od strane leži na tlu , mramor je balansirao na vrhu kažiprsta i prisiljen u igru ​​od strane palca . Iako je teško svladati , ovo snimanje stil može biti točniji .
Pravila Mramor
< p >Osnovna igra kuglica odvija u ringu , koji je ili nacrtana ili naslikao šest metara u promjeru . Igra se po dva suprotna momčadi koje se može sastojati od jednog ili više igrača na svakoj momčadi i 49 kuglica u središtu prstena . Svaki tim je cilj je kucati protivnička momčad je mramor iz središta prstena , a imajući svoje ” ubojice ” unutar prstena . Dokle god igrača ” pucačina ” ostaje unutar kruga i protivnička momčad je mramori su nokautirao , igra se nastavlja . Inicijalni igrača red i dalje dok mu ” pucačina ” ne kucati mramora iz prstena ili ostavlja samog prsten . U to vrijeme ,protivnička momčad preuzima i igra se nastavlja na isti način . Igra završava kada su svi klikeri su ispao iz ringa ; Momčad s najviše kuglica pobjeđuje u igri .

Odgovori