Kako stvoriti D & D 3.5 znakova

Prije nego što počnete novi Dungeons & Dragons kampanju , morate stvoriti koncept znakova . Bilo da jeokretan vilenjak skitnica koji preuzima sve raspoložive džep ili patuljasti klerika koji želi širiti riječ o svojoj vjeri diljem svijeta ,tip karaktera koju ste napravili određuje kako ćete igrati . U D & D 3.5 Igrači Priručnik će Vas provesti kroz proces stvaranja i nabraja sve opcije dostupne za svoj novi character.Things morat ćete Srpski znakova list
3 šestostranu kockice
D & D 3.5 Players Handbook
Screenshot pokazati više Uputstvo Screenshot
1

roll tri od šest – sided kockice , te dodati brojeve zajedno kako bi pronašli svoju prvu sposobnost rezultat . Postupak se ponovi još pet puta toliko ćete imati ukupno šest bodova u rasponu od tri do 18 godina . Vaša sposobnost rezultat su osnova za sve vaše lika drugih vještina i sposobnosti .
2

Zapišite šest bodova u “sposobnosti bodovima ” odjeljak na lijevoj strani svog karaktera list . Unesite rezultate tamo gdje je potrebno za tip karaktera koju želite igrati , kao što stavljajući svoj ​​najbolji rezultat u ” inteligencije ” , ako želite igrati čarobnjak ili u “snagu” , ako želite igrati borca ​​.
< Br >
3

Odaberite jednu od utrke nalaze se u poglavlju dva igračevog Priručnika , kao što je “čovjek”, ” patuljak ” ili ” half- orc . ” Zabilježite sposobnost rezultat modifikator za svoju utrku , kao što su dva ustava i -2 karizmom za patuljaste karaktera . Promijenite svoje sposobnosti bodova odjeljak u skladu s tim .
4

Zapišite sve posebne sposobnosti koje pružaju svoje rase u ” posebnosti ” dijelu vašeg lika list . Na primjer ,elf utrka prima ” Low Light Vision” i ” Prijeki oružje Proficiency : Longsword ” . Sposobnosti
5

Pregledajte dostupne nastavu u trećem poglavlju igračevog Priručnik i odaberite razred koji želite koristiti za svoj lik , kao što su ” druid ” ili ” Monk “. Napišite svoj ​​odabir u ” klasi ” naslova na vrhu znakova list .
6

Ispitati”hit umrijeti ” za svoju klasu , kao što su ” 1D10 ” za borca ​​. Mark niz svojih hitova bodova na temelju vaših hit umiru u “Hit Points ” dijelu . Na primjer ,borac počinje s 10 bodova hit plus bonus za bilo koji ima visoku ocjenu ustav . Ispitati bonus tablicu na stranici 9. igrač Priručnik pronaći bonus za svoj ustav rezultat , kao što je ” 1 ” za rezultatom od 12 godina.
7

Pronađite broj skill bodova za svoje klase , koji prikazuje pod ” class vještine” sekcije . Na primjer ,barbarin počinje s četiri vještine bodova , plus vaša inteligencija modifikator , četiri puta . Otvorena Četvrto poglavlje u igračkoj Priručnik vidjeti popis vještina .
8

rasporediti svoje raspoložive vještine bodova na vještine navedene u četvrtom poglavlju . Pregledajte tablicu na stranici 63 kako bi vidjeli koje su vještine križ klase vještine za svoj ​​razred . Na primjer ,” Escape Artist ” vještina jekriž klase vještina za barbarske klasi , što znači da morate potrošiti dva vještine bodova kupiti jedan bod u toj vještini .
9

Zapišite svoje vještine u “vještine ” odjeljak na desnoj strani znaka list . Pregledajte petom poglavlju u igračkoj Priručnik vidjeti popis podviga . Pick bilo jedan podvig za svoj lik i zapisati u poglavlju ” podvizima ” . Ljudski likovi dobiti besplatnu bonus podvig na prvoj razini .
10

Ispitati Stranica 111 od Igrač Priručnik pronaći iznos počevši zlata za svoju klasu znakova , kao što su ” 125 ” za “skitnica ” klase . Zabilježite bilo kakve opreme u poglavlju Seven koji želite kupiti s početkom zlata , kao što su oklop ili oružje . Zapišite promjeneoklop unese u oklopnom razredu u ” oklop klase ” ide blizu sredine znakova list .
11

Zapišite sve preostale detalje za svoj ​​karakter, kao što je njegovo ime , božanstvo i moralno poravnanje . Vi ćete naći opise raspoloživih božanstava i poravnanja u peto poglavlje igračevog Priručnika .

Odgovori