Unutar igre za drugom i trećem razredu

Kad je vrijeme surov otvorenom , držite drugi i treći razred osnovne škole zauzeti u zatvorenom prostoru s zabavnim igrama . Igre može pomoći svojim studentima graditi prijateljstva i socijalne vještine . Uz nekoliko pomagala , vaše mašte i neke ideje , imate sve što vam je potrebno za stvaranje unutar igre za učenike . Potaknite djecu da daju sve od sebe dodjelom male nagrade , kao što su olovke ili slatkiša , da igra pobjednika . Relay igre

podijelite djecu u dvije ekipe i premjestiti sve stolovi zabit . Obilježiti početnu liniju i walk- do linije 15 metara apart . Jeste Tim linije gore na startnoj liniji i dati prvi igrač u svakoj liniji timamali ružičasti gumicu . Kad kažete ” Race “, svako dijete mora staviti gumicu na glavi i hodati kao brz kao ona na walk – na liniji . Ona mora vratiti i označiti sljedeći igrač u liniji , koji mora učiniti istu stvar . Akoigrač radi ili kapi gumicu , on mora početi ispočetka . Prva momčad koja cilja pobjeđuje utrku . Na drugoj varijanti , koristiti veliki suho brisanje gumicom za djecu održati ravnotežu na svojim glavama .

Kutak igre

natpis na četiri ugla učionice , 1 , 2 , 3 i 4 . Odaberite jednog igrača da se ” to “, te su ga da sjedi u sredini sobe s glavom prema dolje . On mora računati da se 10. i vikati jedan od brojeva . Ako on doziva , ” 2 “, svako dijete stoji u kutu 2 je iz igre . Nastaviti igrati sve dok samo jedan igrač ostaje , tko jepobjednik u igri ipored ” to . ” Na drugoj varijanti , da je svaki kutakrazličite boje .

Mramor igre

Uzmi poklopac u kartonskoj kutiji ( poput poklopca Shoebox ) i izrezati pet krugovi različite od malih do velikih . Najmanja rupa mora jedva stane mramora inajveći će biti najmanje tri puta veći od mramora . Postavite veliku kartonsku kutiju na terenu i imaju jedno dijete drže poklopac ravno preko okvira . Stavite kuglicu na poklopcu i imati njezine pokušati voditi mramora na najmanju rupu . Označite rupe s točke vrijednosti , uznajmanji imaju najviše vrijednosti i veličini koja ima najmanju vrijednost . Svako dijete će pokušati prevaliti mramora kroz rupe zaraditi najviše bodova . Dijete koje zarađuje najviše bodova u igri . Da bi igru teže , napraviti rupe manji.

Maramu igre

Podijelite razred u dvije ekipe i dati svaki tim maramu . Koristite uže ili komad stringpodijeliučionica u dvije polovice . Jeste jedan tim izaći iz sobe , adruga ekipa skriva maramu na drugoga tima polovici . To tim ostavlja idruga ekipa dolazi u prikriti svoju maramu . Kada kažeš : “Idi , ” timovi moraju pokušati pronaći maramudruga ekipa skrivao na svom timskom strani . Prvi tim pronaći svoju maramu pobjeđuje u igri . Za varijacija , podijelite razred u četiri momčadi i imati svaka momčad sakriti maramu u drugog kluba dijelu učionice .

Odgovori