Kako napraviti biologiju igra o genetici Korištenje monopol igra na ploči

Monopol jeklasična igra na ploči dizajnirao Elizabeth Magie u ranim 1900-ih . U 1924 , ona je prodao komercijalno pod nazivom ” vlasniku igra . ” Godine 1935 , Parker Brothers kupili igru , koja je prodala 200 milijuna primjeraka i imaju druge igre na ploči temelji off originalni dizajn . Možete koristiti Monopol kao alat studira stvaranjem temu za različite prostore na brodu . Obuhvaćaju niz pitanja koja igrači moraju odgovoriti tijekom igre , i odjednom možete koristiti Monopol na studij biologije i genetics.Things što vam je potrebno
Monopoly igra
vladara Screenshot Computer Screenshot Printer
Papir
Škare
Tape
Poster odbora
Ljepilo
genetike Flash kartice Pretraživati ​​genetika udžbenici i bilješke

Prikazati više uputa Screenshot
1

Postavljanje mreže u Microsoft Word , gdje stanice su 1 1/2 za 2 1/2 inča , što jeiste veličine kao i trgova na monopol odbora . Dodaj u više od četiri kvadrata koji su 2 1/2 za 2 1/2 inča za kutne prostore .
2

Osmislite nove prekrivanja za svaki prostor na brodu . Zadržite istu boju i kupovnu cijenu , ali preimenovati sve točke na brodu . Koristite imena, predmete i događaje koji su važni za genetiku . Boardwalk mogao biti Mendl laboratoriju dok je Park Place mogla biti Watson i Crick laboratoriju . Četiri željeznice i dva komunalije može biti različita gena ili kromosoma . Uključite Community Chest , priliku i otići prostore u genetski bazen , nasumičnog mutacije i evoluciju , respektivno . Dajte svakoj od osam skupina bojatakva tema važnih datuma , značajnih ljudi , dijelove stanica i dvostruke spirale , značajnih genetičkih poremećaja , važnih dijelova opreme i značajnim mjestima . To je u redu, za ovu igru ​​, ako sve grupe boja ne predstavljaju fizičke lokacije .
3

Nađi osam različitih clip art slike koje su vezane za genetiku i elektronski zalijepite ih na istoj stranici kao svoj ​​grid koristiti kao igrač markera . Potražite slika , kao što su dvostruke spirale , grah , a Beanstalk , mikroskopom , slikom znanstvenik i voćne mušice ili drugog bug .
4

isprintati nove dijelove na ploči i igru markeri , izrezati ih odvojeno i lijepiti na ploči komada u odnosu na izvorni mjesta na monopol odbora .
5

Ljepilo igra markere na male komade kartona ili poster odbora za veću izdržljivost .

6

ispitati svoj set genetika flash kartice te ih odvojiti na lako i teško koncepata .
7

Postavite game up za igru prema pravilima tradicionalne Monopoly .

8

dati svakom igraču jednak broj lakih i teških genetika flash kartice .
9

Igrajte Monopol u skladu s pravilima s nekoliko iznimaka . Svaki put kadigrač mora odgovoriti na pitanje ,neutralna igrač odabire jednu od njegovih flash kartice iz odgovarajuće hrpe te postavlja pitanje na temelju te kartice . Neutralan player je jedan koji nije bio uključen u transakcije u pitanju , uključujući i vlasnika nekretnina koji drugi igrač je sletio na . Igrači smiju ponovno svoje flash kartice , ali sve od pitanja mora biti drugačiji .
10

Zahtijevati igrače da pravilno odgovoriti trivijalnost pitanje prije kupnje imovine . Ako je pogrešan odgovor ,vlasništvo ostaje neprodana . Koristite jednostavna pitanja za prva dva reda na brodu i teška pitanja za posljednja dva reda .

11

Pitajte igrač odgovoriti na pitanje kad sleti na drugog igrača imovine . Ako ne odgovori ispravno, on plaća samo pola količine novca duguje . Ako ne , on plaća cijeli iznos . Pitajte igrač posjedovanje imovine još jedno pitanje . Ako ne odgovori ispravno ,banka mu isplati ostatak novca . Opet , koristite jednostavna pitanja za prvu polovicu ploče i teška pitanja za drugu polovicu .
12

Zahtijevati igrači odgovoriti na pitanje prije obavljanja bilo većih akcija kao što je otplata hipoteku imovine , donošenje Evolucija , slijetanje na slučajnim mutacije ili genetski bazen , kupnjom kuće ili hotel , ili napuštanje zatvora .

Odgovori