Savjeti za Dungeons & Zmajevi

Dungeons & Dragons je jedan od najpoznatijih stolnih role-playing igara , i to s pravom — njegova prvo izdanje 1974 izazvala rađanje čitavog RPG industrije , nadahnjuje stotine stolnih i računalne igre . Dungeons & Dragons gameplay evoluirao je nešto više od posljednjih trećinu stoljeća i nekoliko korisnih savjeta može ići dug put . Stavke koje je potrebno

Dungeons & Dragons sadrži vrtoglav niz čarobnih stvari koje vaš lik može nositi i koristiti , ali često ćete morati izabrati što ponijeti sa sobom , a mnogi od njih su na granici beskorisno . Pregršt čarobnih predmeta posebno su važni za svaki karakter imati . Pokušajte dobiti i začarani oružje i začarani oklop . Plašt otpora će vam dati bonus na sve uštede baca ,Ring zaštite će vam dati otklon bonus , aAmulet of Natural oklop će vam dati AC bonus , svaki jednaka razini čar te stavke .

flanking

flanking jevažna taktika za korištenje pri sudjelovali u ruke u ruku borbu u verzijama igre nakon drugog izdanja . Ako angažirati neprijatelj sa gužva napada iprijateljski jedinica prijeteći na suprotnoj strani ili kuta , vaš napad dobiva 2 bonus . Ovo pravilo se odražava na štetu nekoga obrane od dva napadača odjednom ima u real-life borbi . Radeći zajedno sa svojim stranačkim prijateljima u na bok neprijatelja može vam pomoći donijeti čudovišta na ubrzanom smrti . Neki neprijatelji , poput nemrtvih , su imuni na bok napade .

Napadi Opportunity

napad prilika jeslobodni udarac si dopustio da bi se na neprijatelja koji se spušta do svog braniča kratko vrijeme borbi za napraviti nešto drugo , kao što piju napitak , ureći , ili bi kretao napad poput snimanja luk . Uspješan napad od prilike može uzrokovati neprijatelj čarobnjački provjeru na neuspjeh , što jevrlo učinkovita tehnika . Na jednostavan način možete izazvati napade priliku od neprijateljskih boraca , kao, međutim . Igrati na sigurno , izbjegavati uzimanje neborbenim akcije i nikad više kretati od sigurne najviše pet metara po kolu , kada je u borbi . Ako steKotač provjeru , uvijek baci u defanzivi što ne izaziva napad prilika .

Focus Fire

Većina čudovišta u Dungeons & Dragons ne ‘ t postanu slabije , kao što su ranjeni , i još uvijek može napasti s punom žestinom dok ih privući u svoju završnu dah . Zbog toga , to je uvijekbolji izbor za stranku, da se usredotočite na jednu neprijatelja u vrijeme kada se suoči s više neprijatelja . To će obično uzeti otprilike istu količinu vremena kao i napadaju ih sve odjednom — , ali kao i svaki baddie umire ćemo se da mnogo manje štete svaki red , a ne prima punu juriš do samog kraja .

Odgovori