Čitanje igre na ploči

U učionicama , igračke i igre na ploči su bitan dio obrazovnog programa. Board igre nisu samo zabavna i interaktivna , ali oni pomoći u razvoju vještina . Često, kada jezabavno zaustavlja , tako da seobrazovanje . Zabava kroz igre na ploči čitanje čuvaproces učenja uzbudljivo . Fizički , kognitivne i jezične vještine i razvijaju se kroz eksperimentiranje s igrama za čitanje odbora . Izvaliti !

Cilj ” izvaliti ! ” je zaigrača da buduprvi koji će premjestiti svoje pijun sve po ploči . Tijekom svakog okreta ,čitatelj čita definicije riječi kao udječjem rječniku . Prva osoba koja je izvaliti ime riječju uspješno dobiva premjestiti svoje pijun naprijed prema broju razmaka valjanih na kockice . Nema kazne za pogrešno nagađanje . Igrač čitatelja lijevo ide naprijed inovi krug počinje . ” Izvaliti ! ” jeigra odgojno-obrazovnih dječje koji pomaže poboljšati vokabular

igre za učenje : . kratka i duga vokal zvuči

“Učenje igre : kratki i dugi vokal zvuči ” ječetiri igra na ploči dizajn s ciljem učeći kratke i duge vokal zvuči s brojalice . Svaka igra ima ukupno 25 slika karticama . Kad je nacrtanakartica ,igrač prelazi na odgovarajući vokala zvuka . Prvi igrač do kraja jepobjednik . Ova igra je najprikladniji za dva do četiri igrača .

Tri- Riječi

” Tri- Words ” je igra dizajniran za testiranje igračevu sposobnost da riječi iz nasumično izvučeni ” Tri- pločice . ” Igrači dobivaju bodove za svoje riječi . U pet – sided trokutaste komada (pod nazivom Tri- naslovi ) sastojati od slova i divlje kartice ( koje su odredile zvijezde ) . Nakon što je igrač stvorio najbolju moguću riječ s njegovim nasumično izvučeni pločice , njezini bodovi se zbroji i to je red sljedećeg osobe . Ova igra je najbolje igrao s dva do šest igrača .
Kuhanje Gore kazne

cilj ” Kuhanje Gore kazne ” je kretati odbora pokušava prikupiti riječi kartica tako gramatički rečenice mogu biti izgrađeni . Igrači kretati odbora koristeći kolovrat . Ova igra slijedi temu kuhar ” kuhaju ” rečenice . Rečenice koje nemaju smisla kako bi se gramatičke . Igrač s najviše gramatičkih rečenica na kraju igre pobjeđuje .

Odgovori