Zabava s klikeri

klikeri privući djecu svih uzrasta . Šarene staklene kuglice pružaju brojne zabavne sadržaje . Mnogi mramor aktivnosti zahtijevaju samonekoliko osnovnih pomagala , što ih čini lako za napraviti bilo koje vrijeme . Uvijek nadgledati djecu kada igrate s klikeri , jer oni predstavljaju opasnost gušenja . Pustite djecu da preuzmu vodstvo na mramornim aktivnostima , eksperimentiranje s materijalima za postizanje različite ishode . Mramor Maze
< p >mramora labirint ili staze zahtijeva samo nekoliko materijala , ali pruža sate zabave . Ideja je stvoriti kontinuiranu cijev za kuglice za utrku do poda . Počnite sa stolice ili stol jer je najviša točka u labirint . Skupi druge objekte oko kuće da se postupno dobiti niže . Primjeri uključuju noga stolice , knjige ili kantu za smeće . Prikupiti toaletni papir , papir za pakiranje i papirnatim ručnikom cijevi za pjesmu . Koristite samoljepljiva traka za spajanje cijevi , stvaranje put za klikeri . Koristite manje duljine cijevi za stvaranje skreće u labirintu . Učinite to tako dugo i zamršen kao djeca žele . Rupe izrezati na vrhu neke od cijevi dopustiti djeci da vide kuglice kao što su napredak kroz cijevi . Koristite prikupljene predmete za domaćinstvo kao rekvizit za držite se labirint u različitim intervalima . Postavite otvaranje završne cijevi u zdjelu uhvatiti kuglice . Otpustite kuglice s vrha i neka utrka do dna .
Mramor Slikarstvo

klikeri osiguratiprovedbu za izrazitu slikarsku tehniku ​​. Odaberite plitki pladanj ili okrugli spremnik . Ona će dobiti boje na njemu , pa izaberite stariju kontejner . Kartonska kutija također dobro radi . Izrežite komad građevinskog papira ili kartice zaliha kako bi odgovarao na dnu posude . Ulijte malu količinu tempera boje na papirnati tanjur . Izostavljanje mramora u boju . Stavite ga u posudu obložen papirom . Roll mramora oko na papiru stvoriti apstraktne dizajna . Ponovite postupak koristeći različite boje tempera boje .
Mramor igre
< p >Razne mramornim igara postoje mogućnosti zabave. Postavite petlju tanak konopac na podu . Osigurati svaki igrač s nizom od 10 kuglica , koristeći različite boje za svakog igrača . Uzmi pretvara snimanje kuglice u niz petlji od oko tri metara dalje , pokušavajući knock out vašeg protivnika mramor , dok bi tvoje u petlji . Podesite udaljenost koja je potrebna kako bi se zadovoljile razvojne razine sudionika . Odredite tko ima najviše klikeri unutar niza na kraju runde , dodjelu točku na tu osobu . Nastaviti igrati za bilo koji broj rundi . Osoba osvojivši najviše rundi jeukupni pobjednik . Potaknite sudionike da stvaraju nove verzije igre za daljnje zabave .

Odgovori