Kako programirati LEGO Roboti

LEGO Mindstorms komplet sadrži snažan računala i programski jezik koji možete koristiti kako bi svoje robote i kreacije za život . Učenje programirati Mindstorms softver nije previše teško , aliizazov može učiti razmišljati poput robota prije prevođenja ono što želite učiniti u programu . Nakon toga , samo trebate preuzeti upute za svog robota i testirati program out.Things što vam je potrebno
LEGO Mindstorms autoinstalacije Screenshot LEGO Mindstorms softvera
USB kabel ili Bluetooth čip
prikazati više uputa
1

pokrenuli LEGO Mindstorms softver na računalu . Otvorite novi program , tako da imate odriješene ruke s praznom slijed gredu .
2

Odlučite što želite da vaš robot učiniti , na temelju njegova dizajna i kako ste ga stavili zajedno . Na primjer , mogli biste imati robota hoda ili vožnje do cilja , a zatim bušiti ili pucati taj cilj . Morate misliti o ovom zadataka , redom , kaorobot bi : to break u jednu , djelotvoran koraka . Šetnja , zaustaviti na metu , pucati ili bušiti .
3

Povucite potez blok u slijedu zrake kako bi ga dodali . Naći ćete simbol u ” Block ” palete duž lijeve strane ekrana , sa slikom zupčanika na njega . Kliknite blok jednom dovesti do konfiguracije ploču na dnu . Odaberite što motori želite aktivirati , koliko dugo iu kojem smjeru .
4

Kliknite čekati blok , ikona pješčanog sata , da bi se razne mogućnosti unosa . Možete imatirobot reagira na zvuk , boja, svjetlo , udaljenost , ili jednostavno učiniti nešto kadaodređeni rok istekne . Kliknite blok odgovarajući na vaš robot senzora -senzor udaljenosti , na primjer , i povucite ga na sekvencu gredu
5

Kliknite blok ponovno dovesti do konfiguracije ploču . . Promijenite postavke na ovom senzoru , kao što je koji port je spojen na , i koliko daleko želiterobot zaustaviti .
6

Povucite potez blok u slijedu gredu , i konfigurirati robota zaustaviti . To govori robota koji , nakon što je blizu cilja , što je potrebno da se zaustavi . Ako zaboravite ovu blokadu ,robot će se naplatiti u zid .
7

Stavite drugi Premjestiti blok na gredi za aktiviranje probijanje beka motor na robota . Povucite i ispustite ga na gredu , i odabrati ispravan motor na ploči za konfiguraciju , ovisno o tome koji je spojen na robota .
8

napravitirobota igrajuton svaki put kad puca dovođenjem Zvuk blok na gredi , to pada ispred svog drugog Move bloka . Konfiguracija NXT ciglu igrati ton umjesto zvučnu datoteku .
9

Napravite robota pucati ili šakom nekoliko puta , na način da se , dok blok na slijed gredu . To je prikazana kao dvije strelice upućuju jedni na druge u krug . Koristite konfiguraciji ploču reći robota koliko puta za dovršetak određenu radnju .
10

Povucite Sound blok i snimanja motornih potez blok unutarloop Dok blok . Time se završava svoj ​​prvi program :Robot će prošetati do cilja , i bušiti ili pucati na njega koliko puta ste ga zapovjedio da

.

Odgovori