Kako napisati D & D kampanju

Dungeons & Dragons ( D & D ) jeRPG-a objavio čarobnjaci obale . Neki igrači , nakon što su stekli dovoljno iskustva , postala Dungeon Masters (DMS) . DM posao je stvoriti i organizirati kampanje za druge igrače . Oni napisati priču , dizajn kartu svijeta i kontrolirati većinu elemenata igranja . Oni supripovjedač u središtu djelovanja . Projektiranje D & D kampanju je prije svega kreativan proces , ali postoje neke opće metode approach.Things što vam je potrebno
Dungeons & Dragons ” Igrač je Priručnik ”
Dungeons & Dragons ” Dungeon Master Vodič ”
tamnice & Dragons ” Monster Manual ”
Crtanje papir
olovka
Prikazati više uputa Screenshot
1

Pročitajte sve tri ključne pravilnike , posebice ” Dungeon Master Guide . ” Ona sadrži detaljne informacije o mehanici , borbe , poteškoće ocjene i provjere vještina , između ostalog . Također sadrži i opće savjete o izgradnji kampanje i kako bitiučinkovit Dungeon Master ( DM ) za svoje igrače .
2

razviti sveobuhvatni priču koja će bio temelj svoje kampanje na prvom mjestu. Što jecilj ? U većini D & D kampanji , igrači krenuo poboljšati svijet na neki način . Cilj može biti poraz tiranina , rastjera veliko zlo , pronađite snažan objekt – gotovo da nema granica ovdje . Neki Dungeons & Dragons kampanje su kako je navedeno kao poduži roman , s subplots i desecima pod- avanture . Ako ste novi u bitiDM , početi s malim . Stvaranje prilično linearno priču s jasnom početak, sredinu i kraj . Ostavite dovoljno fleksibilnosti da bi se prilagodio priču na svoje igrače ” ponašanja tijekom sviranja .
3

Odlučite kako su igrači postigli likovi će doći zajedno . Nemojte se početi susretom nasumce u krčmi ? Jesu li oni bačeni zajedno okolnost ? Ne ostavljajte svoje igrače bez posebnog cilja u potjeru za dugo. Kampanja će izgubiti zamah , ako oni nemaju ništa da se krene prema . Na primjer , mogli su upoznati što drugim zatvorenicima u radni logor . Njihov prvi gol , u ovom slučaju , mogao bi pobjeći .
4

Stvaranje kartu svijeta . Dok” Dungeon Master Vodič ” nudi prijedloge , ne postoji ” pravo” način da to učinite . Možete napraviti svijet kao što želite . Neki DMS stvaranje opsežne svjetove s brojnim mjestima i gradovima , neki stvaraju svjetove baš detaljno dovoljno da nose priču . Priča s brojnim subplots i avanture obično zahtijevaju veće, detaljnije svijet . Odlučite gdje se nalaze važni predmeti i ne- igrač znakova ( NPC ) . Zemljište sveobuhvatni priču na karti , počevši s postavljanjem likovi prvi susret.

Odgovori