Igre igrati djeca u 1960

1960 ,prosječan broj djece po obitelji u SAD-u bio je 2,33 ; Danas , to je 1,87 . Zbog baby boom nakon Drugog svjetskog rata ,stanovništvo se sastoji od više djece nego ikada prije . Igre na ploči od 1960 usmjerena na društvu koje se mijenja stavove koje prevladavaju u prošlosti . Igre uključuju hands – na stvaranje ili zadatke , promjenom tehnologije i društvenih stavova i dobru staru obiteljsku zabavu . Obiteljske igre

Izvorno kreirana u 1860 Milton Bradley, tada pod nazivom “Kockice Game of Life “, ponovno je objavljen 1960 slaviti u igri 100 godina povijesti . Game of Life pokazalo djeci stranu života koji nije uvijek ono što pogađa za . Cilj je 3 – D igra usmjerena na kapitalizam . Igrač koji je ostvario najveći uspjeh u cijeloj igri je biopobjednik . Game of Life je dio stalne zbirke Nacionalnog muzeja američke povijesti Smithsonian instituta .
Nove tehnologije

Kao tehnološki napredak u igri- elektronike proširila , igrana ploči , ” Rad ” došlo. Izvorno nazvan ” Death Valley “, igrači će koristiti metalnu sondu za traženje ” vode ” u pustinji . Godine 1965 ,Milton Bradley Company kupila koncept za operaciju . Postavka igra postalabolnica umjesto pustinje . Operacija ugrađena žarulja i zujanje na brodu kao igrači pokušali ukloniti 12 dijelova od pacijenta po imenu ” šupljina Sam . ” Pinceta zamijenio metalnu sondu , a igrači ih koristiti za uklanjanje komada šupljine Sam tijelu . Akoigrač dotaknuo strane ,buzzer zvučalo , što ukazuje da je” operacija ” nije uspjela , aigrač će izgubiti red .

Objavljeno 1967 Hasbro , Light – Brite jejednostavna umjetnost igračka koja se koristi light box , PEG – tip svjetla icrne list papira . Igrači priključen te izdanke u okvir svjetlo pomoću uzorkom slike omiljenih likova , ni igrači mogu kreirati vlastite crteže .

Creative igre

Godine 1960 , Ohio Umjetnost uveo Etch skica , poznat kao ” čarobni ekran ” i izvorno nazvan” L’ Ecran Magique . ” Etch – A- Sketch nacrtao horizontalne i vertikalne linije vođene preko igrača uvijanje ručice prilogu stylusom . Interni žice i remenice preselio olovku uz ekran sa skrivenim ” aluminija u prahu i plastičnih kuglica ” koje struganje protiv tankim slojem kada se okrenuo , stvaranje linije , koji se nazivaju metal litografija . Prema Ohio umjetnosti ,Etch – A- Sketch ” inspiriran dijete za crtanje slika i uzoraka koji su razvili umjetničke vještine, vizualni ipak, spretnost i individualnu ekspresionizam . ”

SPIROGRAPH je ” uzorak crtanje po revolving matrice , ” prema Tim Walsh , autor Vječni igračke . SPIROGRAPH debitirao u Nürnbergu Toy Fair 1965 . Kenner ,igračka tvrtka koja proizvodi interaktivne igračke koji je djeci stvoriti , kupili SPIROGRAPH . Dijete stavio olovku u rupu na plastičnom disku , adisk je tada okretati oko opreme , koja proizvodi jednu od prvih inženjerskih igračke za djecu .

Party igre

Twister je neki smatraju kako je sporno u 1966 .igra uključen pauk i veliku prostirku s raznobojnih krugova . Cilj igre je za igrača staviti svoje ruke i noge na krugovima kao diktira sreću spin , dok jedan igrač pao. Igrač je tijela isprepletena kao igra napreduje , izazovna seksualne moral ranijim vremenima . Twister usmjerena na mijenjanje seksualnih stavova u Americi , i dopustiti za sve otvorenije pogledom s mladima u kulturi .

Odgovori