Savjeti o DM 4E

BitiDM ( ili Dungeon Master ) za 4. izdanje ( 4e ) of Dungeons and Dragons uključuje sjedinjavanje vještina izazovima osim redovitih čudovište bitaka , a imajući oko na progresije likova , uključujući i blago parcele koje bi trebale uključivati ​​čarobnu stavke u popis želja koje pruža igračima . DM posluje borbena dijelove igre više kao igra na ploči nego u prethodnim izdanjima . Pripremite

potrošiti između jednog i četiri sata priprema za svaku sjednicu . Imati barem temeljne pravilnici dostupni : ” . Monster Manual “” Igrač je Handbook ” ,” Dungeon Master Guide ” i Ostale knjige proširiti nakon ova tri , bilo izravno ( kao što su ” Monster Manual 2″) ili se temelji na temu ( ” Heroes of Horror ” ) . Tu su i prethodno objavljeni avanture ako ne žele pisati svoje priče . Podijeliti svoje vrijeme između upoznavanje s pričom , učenje napada ovlasti čudovišta i postavljanje ploča za minijatura ako ih koristite .
Know Your Igrači

Upoznajte se s igračima i priče svojih likova . Na primjer , ako jedan igrač ima ljubav prema špijunažu ili misterije , razmislite o korištenju vještina izazov koji zahtijeva igračima u lov na tragove ubojstva ili pljačke . Ako je drugi igrač lik ima strah od nemrtvih ,vampir Zasjeda ( bilo kao čudovište borbi ili kao vještina Challenge ) možete mu dati priliku da se dodatno herojski ( ili prestravljena ) i dovesti do Milestone nagrade . Nemojte previše usredotočena na jednog igrača , iako.
Angažovati Igrači

poticati svoje igrače na aktivno učenje pravila igre . Start mala , potičući ih da se upoznate s njihovim likovima listova i pojmovi koji se koriste u njihovom napadu i komunalnih vlasti ( primjerice , ako sevlast kaže da vam omogućuje da ” jedan pomak “,igrač bi trebao znati da je ” shift ” znači pomaknete minijaturni jedan kvadrat u ovom slučaju . ) Uloženo igrači mogu pomoći da vas podsjetim kako različite mehanika ( kao što 4e novim točke ili želja ) rade kao oni dolaze gore.
biti fleksibilan

Napravite svoju igru ​​sjednice fleksibilan, tako da igrači mogu učiniti ono što oni žele . Ako ste planirali za priču koja će se održati u ukletom dvorcu , ali su igrači odlučili istražiti mračnu šumu umjesto toga, bilo stvoriti razlog dvorca čudovišta kako bi također biti u šumi , ili novu čudovište iz Monster Manual , u pratnji elementom priča koja podsjeća igrači zaštodvorac je važno . Blagi poteškoća da 4e dodaje da ovaj izazov jenaglasak na skupine čudovišta umjesto jednog protivnika ( osim ako ste planirali susrete sa solo i Elite čudovišta ) , budući skupine mogu biti teže presaditi nego pojedinci .

Odgovori