Igre Dobro odbora za starije College – Aged Kids

Kada djeca počnu dobiti stariji , traka i ljestve prestaje stvaranje rez . To ne ' t znači igre na ploči može ' t biti zabava za mlade odrasle . Ima dosta igre na ploči na tržištu koji su zreliji , intelektualno zahtjevna imalo više socijalne prirode . Pandemija

Pandemija jeigra koja igra se na virus zapadnog Nila i svinjska gripa panika kao temu . Igrači igrokazu što Centar za kontrolu bolesti specijalista kao bolesti počnu širiti na globalnoj razini . Zajedno ,tim mora raditi zajedno kako bi zaustavili bolesti iz postajepandemija . Svaki stručnjak ima snagu datim može koristiti u svoju korist , a igrači crtanje karata iz špila da se mogu koristiti za liječenje infekcija . Na primjer , ako jeigrač u ” istraživačke stanice ” U zaraženom gradu i privlači pet karata u istoj boji ,bolest je izliječena . Međutim ,na palubi također sadrži epidemije koja može promijeniti tijek igranja širenjem nove bolesti .
Say Anything

Say Anything jeigra stranka koja dobiva ljudi pričaju . Igrač traži kontroverzni pitanje s kartice , a svatko zapisuje njegov odgovor . Osoba koja je postavila pitanje odabere omiljeni odgovor , dok su svi drugi klađenje na koji odgovor će se podići . Pitanja koja su postavljena su , “ Što web stranice će biti najteže živjeti bez ? ” i , “ Što ' jenajbolji djelatnost za prvi spoj ? ” tako da su sigurni da apeliram na faksu dobi publike .

Settlers of Catan

nedvojbeno jedan od nerdier igara na popisu , Settlers of Catan jestrateška igra temelji na konceptu izgradnje svoje prisustvo kao naseljenika na otoku ste stvorili na brodu . Možete graditi gradove i građevine koriste resurse koje skupljate kao što bacite kockice . Igrači moraju koristiti strategije blokirati širenje njihove konkurencije ' e postatinajveće naselje na ploči i osvojiti
kroz stoljeća : .Priča o civilizaciji

Kroz stoljeća jestrateška igra u kojojCilj je izgraditi civilizaciju . Za razliku od drugih sličnih igara kao što su rizik ,nije cilj uništiti još jedan igrač ' s civilizaciju . Igrači se usredotočite na različitim subjektima kulture , uključujući i znanosti , religije, književnosti i drame . Igrači podizati zgrade ili počiniti radnje poput rata plaća . Te akcije su učinili putem igraćih karata koji se popis ” kulturalnih bodova . ” Te točke su zbroju. Igrač s civilizacijom koja ima najviše kulturu pobjeđuje
Vrijeme ' s Up : . ! Naslov Podsjetimo

Vrijeme ' s Up ! : Naslov Podsjetimo jetrivijalnost igra u kojoj igrači valjda nazive pjesama , filmova i drugih pop kulture entiteta . Suigrači pokušati pomoći svojoj momčadi s nagađanje naslove nudeći različite vrste tragove ovisno o rundi igre .

Odgovori