Kako Dizajn igra u ActionScript

Dizajn igru u ActionScript pišući detaljan opis igre , proučavajući postojeće uzorke igra kod i razmišljati u okvirima objekata, kao što dizajn . ActionScript jeobjektno orijentirani jezik , što znači da dizajn i Program razmišljajući u smislu onoga što su svojstva, ponašanje i druge značajke su oružje, oruđe ili druge stavke u svoju igru ​​. Počnite s jednostavnim igrama , kao što su tekst – based kvizova ili dželat – stil igre . Logičan sljedeći korak je da program društvene igre poput šaha ili dame . Upute Screenshot
1

Napišite detaljan opis što želiteigru učiniti i kako želite gameplay napredak . Uključi igri cilj, protagonisti ‘i protivnike’ karakteristike i postavljanje u igri .
2

napisati detaljan opis igre korisničko sučelje . Naime , odgovoriti na pitanja kao što su kako ćeigrač kontrolirati njezin lik , gdje ćepodaci ona treba igrati igru ​​pojaviti na zaslonu i gdje će se pojaviti njezin lik je život bodova . Kao što ste napisali , proučavati ActionScript Graphics klase koja vam omogućuje stvaranje vektorske grafike poput pravokutnika, Bezier krivulje i drugim oblicima . Pogledaj Adobeovog Osnove web stranici crtanje API za više informacija o ActionScript grafičke klase (vidi Resources ) .
3

Napišite na zasebnoj stranici specifikaciju za sve objekte u igri , uključujući rekvizite , vozila i alata . Napišite odgovore na ova i slična pitanja : Što su oruđa i oružja izgledati , kako rade i gdje igra je igračima pronaći ih , kao i ono što igra događaji iskoristiti svaki objekt . Čitati Adobe rad s objektima web stranicu za pregled stvaranje objekata u ActionScript ( vidi Resources ) .
4

Preuzimanje i čitanje ActionScript kod uzoraka sa stranica poput Adobe ActionScript uzoraka stranici ( vidi Resources ) . Ponovite oglasa ActionScript programa kako bi ih bolje razumjeli . Brisanje izjave iz programa i promatrati učinak kada pokrenete programe .
5

Otvorite uređivač teksta ili program za obradu teksta , a zatim utipkajte izjave u predmetima klase koje sadrže vaš program . Vaša igra je glavni klase moraju produljiti ni ” MovieClip ” ili ” čarobnjak ” nastava . Koristite sljedeći kod fragmenta kao vodič :

javne klase myGame proteže MovieClip {
}

pročitao uzorke koda si studirao za vodstvo u pisanom obliku vlastite izjave . Napišite svoj ​​program u fazama , počevši samo s izjavama koje stvaraju korisničko sučelje , a zatim napisati kod koji implementira u igri predmete . Konačno , upišite izjave provedbene logiku za gameplay . Spremite datoteke s ekstenzijom ” . Kao ” tako da ih Flash prepoznaje .
6

Otvoreno Flash , a zatim kliknite na ” ActionScript 3.0″ povezati kako bi stvorili novi program koji koristi ActionScript . Kliknite na ” File” izbornika ” Spremi ” naredbe , a zatim prijeđite u mapu drži svoj ​​” . kao ” slika . Upišite naziv u ” filename” okvir za tekst , a zatim kliknite ” Spremi ” spremiti Flash datoteku . Kliknite na ” klase” Tekst kutija Properties panel , a zatim upišite naziv vaše igre glavnoj klasi povezati Flash datoteke sa svoje igre . Pritisnite ” Ctrl ” i ” Enter ” istovremeno izvoditi svoju igru ​​.

Odgovori