Kako Cijela žir uSafe u The Spiderwick Chronicles za Wii

” Acorn u sefu ” jepotraga za Thimbletack u ” The Spiderwick Chronicles ” igre . Cilj je potraga za otvaranjesiguran iza Arthura stola dohvatiti žirom za milost djecu pa su konačno mogu doći do Arthura . Potraga je nešto dugo i zahtijeva malo istraživanje unutar njihove vile zidovima , ali putevi su uglavnom linearno . Jednom kada znate gdje da ide i kako se kretati na tom području,potraga postaje vrlo jednostavna . Upute Screenshot
1

Uspon do knjige na desnoj strani , gdje ste pokrenuli ” Acorn u sigurnom ” potragu . Šetnja kroz rupu u zidu , a zatim skrenuti desno i popeti se na binu. Nastavite preko platforme , a vi ćete naučiti nove vještine koje vam omogućuje da koristite grappling kuka na ljuljački preko praznine
2

Swing preko jaza koristeći svoju novu vještinu – . Jeu igri tutorial koji ste dobili odmah nakon saznanja vještinu . Vidjet ćete slikusigurno sa strelicom u lijevo – proći pokraj njega , onda skočiti na platformi
3

pokrenuti udesno nakon što je sletjela na platformi . , a zatim skočiti kroz rupu u zidu da bi na drugu platformu . Jump prema procjepu , zatim skrenite lijevo , dok se u zraku do mali hodnik .
4

Šetnja kroz hodnik i preko cijevi , zatim uspon na zidanje . Uzmi lijevo i slijedite put na drugu udicu da se uhvati u koštac prijeći prazninu . Pratite linearni put kroz hodnik do vodoravnu cijev – struja povremeno puca se na cijevi , pa pričekajte dok se ne zaustavi prije uspona preko jaz
5

Prođite kroz rupu u zidu . završiti na polici za knjige , a zatim se lijevo . Prošećite prošlosti sve knjige dok ne dođete na slobodno područje . Koristite konop za padajući na sljedeću policu , hodati po ovoj polici , a zatim koristiti drugi konop padati sve do dna području .
6

Pratite strelice oslikane na podu pronaći kluba i kombinacija nasigurno . Odustajanje od nečega sve do slikomsiguran da li pronašao ranije .
7

Uspon uže graniči sa slikomna sigurnom , a zatim se penju preko horizontalne cijevi prijeći prazninu . Rvati na kuku doćisigurno i gledati animaciju kao Thimbletack otvorisef .
8

Skoči na hrpu novaca u lijevom kutusigurno , skočiti na knjigu , onda skok preko na hrpu novca u desnom kutu bi dobili žir . Izlaz iz ovog područja kroz rupu u zidu da se vrate u studiju i dovršiti zadatak .

Odgovori