Što jetekst na temelju RPG

? Prvi tekst – based RPG pojavio u kasnim 1970-ih , što predstavlja hibrid tradicionalne role- playing igara i tekstualne avanture . Ove igre dopustiti igračima da istraže virtualnih okruženja , koje su opisane kroz prozu , dok adventuring zajedno s drugim igračima koji su priključeni na igri poslužitelju . Tekst – based RPG-ovima se najčešće spominju kao ” multi-user tamnice ” ili MUD , i dok je većina online igranja igrača gravitiraju grafičkih multiplayer igre , glina dalje imaju odanu bazu igrača . Povijest

Richard Bartle Roy Trubshaw stvorio prvi tekst – based RPG u 1978 na britanskom Sveučilištu Essex pomoću BCPL , preteča C jeziku stvorio Martin Richards 1966 .Početna verzija programa jednostavno dopustitikorisnik za navigaciju virtualnu okolinu bez interakcije s njim , ali u svom blatu timeline na ” Multi – user Entertainment LTD ” website , Bartle napominje da je između 1978 i 1980, programeri dodao RPG konvencije , kao što su borbe , upravljanje zalihama i interakcije s okolinom u igri , koja je došla da se zove MUD1 . Koncept je uhvaćen na sa studentskim programera na sveučilištima koji su obično domaćin svoje kreacije na školski UNIX sustavima .
Alter ega

Prijeigrač ulazi u igru ​​je virtualni svijet , on stvara alter ego specijaliziran za određeno zanimanje osuvremenjeni igri okruženju , kao što je čarobnjak ili viteza u svijetu mašte , ili pilota zvjezdanog broda ili high – tech vojnika u znanstveno-fantastičnom okruženju . Kaoigrač ubija protivnike i dovršava zadatke , on stjecanja iskustva i postaje snažniji , učenje novih vještina i stjecanje novih napadačkih sposobnosti , kao što su destruktivne uroka ili naprednog naoružanja . Igrači ‘ primarni atributi i vještina ocjene su predstavljeni kao brojčanim vrijednostima na svom zaslonu karakter , aigra koristi ove vrijednosti u algoritmima obavljati izračune , koje određuju igračevu uspjeh u aktivnostima kao što su sudjelovanje u borbama ili branje brave , kao i izračun šteta nanesena igračevim napada .
MUD naručitelji

Igrači spojiti RPG server preko klijentske aplikacije koja koristi protokol telnet . Igrač može koristiti osnovne telnet klijent , iako većina iskusni igrači koriste specijalizirane Mud klijent , s koje pružaju dodatne funkcionalnosti kao što je mogućnost za stvaranje makronaredbe , niz naredbi , što može biti izvedena s jednim pritiska . Bez osnovni telnet klijent , koji se također naziva ” sirovom telnet ” ne osigurava namjenski okvir za unos naredbi i razgovor , a ulaz igrač na moguće ispremiješan s blatom u opisu sobe i dolazni poziv na razgovor s drugim igračima , što je tekst na zaslonu teško odgonetnuti . Besplatni MUD klijenti su dostupni za širok spektar operativnih sustava , kao što su Windows, OS X , Unix i Linux .
Rise of Graphic MMORPG

Kao modemi postala sposobna rukovanja zahtjeve prijenosa podataka grafičkih uloga, te novije igre smanjilo bazu igrača od text-based igre . Prvi grafički online igre uloga pojavila tijekom 1980-ih , s Lucasfilm Games ‘ ” Habitat ” čineći svoj ​​debi na Quantum Link, on-line usluge koje je America Online prethodnik . Dok ” Habitat ” je višepojačan chat okoliš od stvarne igre , 1991 AOL ponudio ” Neverwinter Nights “, punopravni grafički RPG , za svoje pretplatnike za dodatnu naknadu po satu . U 1997 , Richard Garriott i Ralph Koster uveo ” Ultima Online , ” multiplayer RPG temelji se na Garriott uspješnog ” Ultima ” Serija single- player igre . ” Ultima Online ” naplaćivati ​​mjesečnu naknadu za pristup , a odigra nije bila isključivi određenoj online usluga , bilo gamer s internetskom vezom mogu igrati . Do 1998 , ” Ultima Online ” imao 100.000 pretplatnika .

Odgovori