Povijest Prvi 3D video igrama

Najraniji video igre su razvijene u kasnim 40-ih , a zatim tijekom 50-ih godina , a uključene osnovne igre kao što su ” Tennis for Two ” i ” Tic Tac Toe . ” Tijekom 60-ih , ” Spacewar ! ” je razvijen , što je bio jedan od prvih video igara koji se distribuira . Tehnologija je brzo napredovao tijekom sljedećeg desetljeća , kao 70-ih godina vidio uspon arkada i prva generacija video igre konzole . Ovo desetljeće je također vidio prve instanci ono bi postalo 3D video igre . 1974 i podrijetlo 3D

u 1974 , ” Labirint rata ” i ” Spasim ” ( kratica za simulacija svemira ) i počeo rano eksperimentiranje u 3D igrama . U ” Spasim ” što je letio između svemirskih mreža i vidio druge igrače lete okolo kao dobro . ” Maze rata ” zalazak prednost za sve prva osoba shooters koje će slijediti . U ” Maze rata ” mogli krenuti naprijed , nazad , lijevo i desno i pucati . Kao i kod većine kasnijih snimanja igre , što je stekao bodove ubijajući neprijatelja i izgubio bodove su ubijeni .
1980

80-ih vidio uspon pseudo -3D grafike , gdje igra programeri će koristiti bilo fizičke grafičke projekcije dati iluziju 3D ili koristiti osnovne 3D igre okruženja , ograničena na 2D ravnini . Pseudo – 3D je također poznat kao ” dvije i pol dimenzije . ‘ Prvi kućno računalo 3D igra je objavljena u 1981 pod nazivom ” Monster 3D Maze . ”

3D Racing Games

Tijekom 80-ih , trkaće igre započeo koristiti pogled prateći kamerom straga smješten . Dok druge 3D tehnologije su brzo napredovati , u trkaćih igara ovaj sustav preživio dugo nakon što su krajem ’90-ih prebaciti na pravi 3D kao primarnu pogledom na žanr . Prvi primjer za to bio je Namco je ” pole position “.

1990 i prvi strijelci

prvi strijelci bili stalno redeveloping mogućnosti 3D tehnologije . ” Wolfenstein 3D ” bio je jedan od prvih video igara na lice teksture gdje grafičkih tekstura su omotan oko 3D objekata . Tijekom sredine 90-ih , 3Dfx Interactive predstavio jeftine 3D akcelerator grafičke kartice . Igre kao što su ” Quake ” i naknadne igara pomoću ” Quake ” motor , bili su prvi koji će iskoristiti ovu novu lako – dostupnu tehnologiju .
Peta generacija igraćih konzola

Potkraj 90-ih godina ,pete generacije obilježena prekretnica prema stvarnom 3D igara . Uz nastup na igrama kao što su “Super Mario 64 ” i ” Sonic Adventure ” Svi video igre su pripremaju prema 3D tržištu da samo prva osoba shooters i vožnje igre prije njega nije usudio . Ova promjena je upoznao s tehnološkim napretkom i posebno prebacivanje iz spremnika do diska u kući konzola na tržištu . To je omogućilo mnogo veće, potpuno 3D svjetova , koje još uvijek postoje desetljeće kasnije .

Odgovori