Igre za nastavne vještine rukovođenja

Je vodstvourođeni talent ? S druge strane , moguće je naučiti kako bitilider ? Većina teoretičari vodstvo slažu da vodstvo jekombinacija ta dva. Jim Kouzes i Barry Posner , autori “The Leadership Challenge “, vjerujem postoji pet ključnih prakse učinkovitih lidera : modeliranje, inspirativna vizija , proces izazovan , omogućavanje drugima i poticanja drugih . Svaki od tih postupaka obuhvaća razne vještine kako vođe mogu naučiti i praksa . Jedan od najučinkovitijih načina da se uče vještine rukovođenja je kroz iskustvene igre koje zahtijevaju primjenu ove vještine u sigurnom okruženju . Igre učiti Modeling Srpski Srpski

učinkovit vođa moraju služiti za primjer idealne osobine i vještine koje članovi tima trebaju posjedovati . Iako integritet razvija tijekom života osobe , mnoge igre mogu pomoćivođa razviti tu osobinu i obratite pozornost na razlike između njegovih riječi i djela .

Bilo koju igru ​​koja omogućuje vara ili ima ugrađenu nejednakosti jeaktivnost za rasprava o poštenju . Jedan od primjera je nejednakost . Materijali za nekoliko kompleta škarama – jedan na svakih 10 igrača – i papir . Cilj je da svaka osoba skupiti što više komada papira što je više moguće ; Osoba s najviše komada na kraju pobjeđuje .

Prije početka igre ,voditelj privlači linije na svakom papiru , dijeleći ga na šest jednakih dijelova . On također treba smanjiti broj komada početi igru s . Za početak ,moderator daje svakom igraču isti broj komada papira kaoigrač ima slogove u svom prezimenu . Igrači moraju postroje i čekati red da koristite škare . Svaki igrač može izrezati i uzeti jedan komad papira na vrijeme ; ona onda mora ići na stražnjem dijelu linije i čekati svoj sljedeći potez. Međutim , ako jeigrač ispred nje ima manje komadiće papira nego što je ima , ona može smanjiti ispred njega . Igrači koji počinju s više komada neprestano mogu izrezati na prednjoj liniji . Jedini način za pobjedu je da imaju više silabičke prezime, ili za nekoliko igrača , udružili su svoje radove i dati ih na jednog igrača . Ispitati ovu igru ​​s raspravom o nejednakosti , sebičnosti i izboravođa trebao učiniti .
Igre potaknuti vizije

učinkovit vođa mora imati viziju za budućnost i biti u mogućnosti komunicirati tu viziju kako bi njezin tim . Igre koje razvijaju te sposobnosti uključuju razvoj vizije i one koje uče komunikacijske vještine .

Igra koja potiče vizionarsko razmišljanje je Puzzle Vision . Podijeliti igrače u momčadi . Dajte svaki tim sve komada iste 300 komada slagalice . Voditelj govori igračima koje imaju pet minuta za dovršetak puzzle . Međutim , niti jedna momčad može vidjeti puzzle okvir , tako da svaki ne zna što jezavršio puzzle trebao izgledati . Nakon pet minuta bore s slagalice ,voditelj pita igrače , ako im je potrebna pomoć . Igrači najčešće će odgovoriti kako žele puzzle okvir sa slikama . Voditelj zatim potiče igrače razviti viziju za onopuzzle trebao izgledati . Nakonjoš nekoliko minuta igranja , on može dati im puzzle polja i pustiti ih da rade zanekoliko minuta . Čak i ako se niti jedna momčad završi puzzle , možete koristiti ovu igru ​​kako bi raspravljali o razlikama među raditi bez plana , razvija plan od nule i primanje viziju što raditi . Raspravljati o izazovima s kojima se suočavalider u razvoju i komunikaciji viziju .
Igre naučiti Problematično proces

Vođe koji konkuriraju uobičajeni proces kako stvari su učinili potrebu biti strateški mislioci . Oni trebaju gledati širu sliku problema te razmišljati o kreativne načine kako ga riješiti . Jedna igra koja je posebno korisno za ovaj vještina bjesnilo. Podijeliti igrače u četiri ekipe i dati svaki tim je hula- hoop . Stavite hula- obruče na terenu u četiri ugla trga , i stavite petina hula- hoop u središtu trga . Ispunite peti hula- hoop s malim, mekanim lopti . Recite igračima daprva momčad koja ima sve kugle unutar vlastitog hula -hoop će pobijediti u igri . Igrači mogu ukrasti loptice jedni od drugih obručima , a niti jedna momčad može čuvati svoj ​​obruč . Svaki igrač može ukrasti jednu loptu na vrijeme . Niti jedan igrač može baciti lopti . Nakonnekoliko minuta , igrači će shvatiti da je nemoguće pobijediti jednostavnim pomicanjem kugle . Postoje dva načina za pobjedu : tri ekipe moraju složiti da neka četvrta momčad pobijediti , ili svi timovi moraju Stack svoje obruče zajedno i staviti sve kugle u svih obručima . Slijedite ovu igru ​​s raspravom o redefiniranju problema i vidim vjerojatnom rješenja .

Igre naučiti omogućen i poticanja drugih

Omogućavanje i poticanje tim je jedan od vođa najviše važne osobine . Menadžeri moraju vidjeti i javno priznaju vještine svojih članova tima . To jelako razviti vještinu ; mnogo povratnih informacija i daljne igre uče igrače da primijetite sposobnosti i vještina drugim igračima .

igra Freeze je igrao u bilo koju drugu aktivnost , obično tijekom rješavanja inicijativu problema . Za igranje , postavili problem kojise mora riješiti skupina . Recite grupi da u bilo kojem trenutku za vrijeme aktivnosti , i ako bilo koji igrač ne vidi drugog igrača rade nešto korisno za grupu , on može reći , ” zamrzavanje “. Svi igrači onda zamrznuti , aigrač koji je nazvao “zamrznuti ” , ističe korisne akcije , primijetio je . Na primjer , to je uobičajeno tijekom rješavanja inicijativu za neke igrače kako bi se obeshrabriti i žele odustati ili dobiti savjet od voditelja problema . Ako nekoliko igrača su uzimajući obeshrabreni i jedan igrač ohrabreni tim i izrazio kreativne načine za rješavanje problema , još jedan igrač mogao nazvati ” zamrzavanje ” prepoznati i zahvaliti igrača koji je ohrabrujuće tim . Ova igra zahtijeva igrača vježbati gledajući druge igrače za prilikama da se prepoznaju pozitivne aktivnosti i dostignuća .

Odgovori