Učinci prekomjernoj uporabi Računalne igre

Računalne igre omogućiti igračima da posredno doživjeti veće – od-života avanture u sredinama u rasponu od neistraženim galaksija do fantastičnih svjetova bude sjećanja na srednjem vijeku . Igre u umjerenim količinama može pružiti zabavu i katarze bijeg i online igre nude ljudima priliku da se sprijateljio s drugim igračima iz cijelog svijeta . Međutim , kada je osoba računalnih igara pretvara iz hobija u opsesiju , što može zahtijevati ogromne društvene i psihološke posljedice . Pretjerano računalna igra igra može uništiti karijeru ili akademski nastupe igrača ‘ , zajedno s preciznim strmim cestarine na svojim osobnim odnosima . Potencijal za ovisnosti o drogama

psihoterapeut Hilarie komercijalnih zapisa igranje računalnih igara može uzrokovati mozak da poveća proizvodnju dopamina , neurotransmitera koji potiče zadovoljstvo . Pretjerano igranja uvjeti igrači nastaviti igrati za dopamin žurbe , što je navelo ove igrače da zanemarimo sve druge aspekte svog života . Richard Ries , profesor psihologije na Sveučilištu u Washingtonu , upozorava da nema dovoljno studija je provedena na intenzivnoj igranja klasificirati ovo ponašanje kao ovisnost , ističućimedicinska struka ima tendenciju da biste vidjeli pretjeranu računalnih igara kao nasilnog ponašanja .
pregled Fizička Brige
< p> u 2008 biltenu za American Medical Association , Dr. Ronald M. Davis naveo švicarski istraživanje koje je pokazalo da za svaki sat djecom proveo igrajući računalne igre svaki dan , rizik pretilosti udvostručio . Osim učinaka produžene sjedeći aktivnosti , KidsHealth primjećuje mnoge računalne igre zahtijevaju ponavlja pokrete od igrača koji stavljaju naglasak na zglobovima, tetivama i mišićima , povećava rizik za oboljele ponavljajući stres ozljede , kao što su sindrom karpalnog tunela i tendinitis . U svom radu ” Rad s igračima : implikacije za savjetnika “, Gerra W. Perkins i njezini koautori na umu da računala igre ” treperi slike mogu izazvati epileptičke napadaje , čak iu igrača bez prethodne povijesti konvulzija
.
Doprinos agresivnosti
< p> učinaka nasilnih igara na ponašanje igrača i dalje jekontroverzna tema među znanstvenicima . U članku objavljenom u ” Pregledu General Psychology “, Christopher J. Ferguson , dr.sc. , napomenuo da je, unatoč početnim zabrinutost zbog nasilnih računalnih igara , istraživači su pronašli djecu koja su odrasla uz video igre ne pokazuju povećanu agresivnost u cjelini . Patrick Markey , dr.sc. , upozorava da nasilne igre imaju tendenciju da se pogoršati agresivne tendencije u igrača sa specifičnim osobinama ličnosti . Korištenje petofaktorskog Model osobnosti , Markey otkrili da igrači koji je osvojio nisko u ugodnost i savjesnost , dok registracije visoku razinu neuroze , bili su vjerojatno pokazati povećanu agresivnost nakon igranja igara koje nagrađeni nasilno ponašanje . Dr. L. Rowell Huesmann sa Sveučilišta u Michiganu postulira da nasilne računalne igre mogu utjecati na djecu suptilnije , njih desenzibilizacije na nasilje tijekom vremena i utjecajem na njih da vjeruju nasiljeprihvatljiv način rješavanja problema .
< Br > Socijalno povlačenje

masivno multiplayer online role-playing igre često zahtijevaju značajne vremenske obveze od igrača da se razvije alter ego i napredak kroz otvorene Prvenstva . Mnogi igrači pridružiti ceh, kolektivnih igrača u igri , a odnosi igrači razvijaju online može imati prednost nad svojim stvarnim odnosima i obvezama . Novac bilješke mladi igrači mogu posvetiti sebi toliko da igraju oni zanemaruju kolegijima , sabotira svoje akademske karijere i izglede za posao .

Odgovori