Učionica Tema Društvene igre

Igre na ploči s razrednim tema može kombinirati školske aktivnosti s turističkom vrijeme . Neke od tih igara kombinirati podvale i prijateljstva aktivnosti s obrazovnim aspektima . Većina tih igara može se igrati s djetetom doživjela sa školom , ili može pomoćidjetetu pripremiti za ulazak školu po prvi put . ” Franklin ide u školu ”

” Franklin ide u školu “, temelji se na televizijskoj emisiji ” Franklin ” oko kornjače i njegovim životinjskim prijateljima . Igra na ploči je osmišljen nakon Franklin učionici s punim abecede oko rubova . Igrači odabrali životinju i početi na vrhu ploče . Za pomicanje , oni spin pauk i mora odgovoriti na pitanja o matematici , engleskom i znanosti . Prvi igrač do kraja i proći gospodina sova knjižicu jepobjednik . Igra je prvi put objavljen u 1986 , ali je ažuriran nekoliko puta .
” Lako je školski dani ”

igrači kontrolirati mačka komad koji putuje u školu u ovom igra na ploči pogodna za djecu predškolske dobi djece . Igrači prikupiti tri podudaranja kartice koje imaju istu svrhu , boju ili iznos . Kao igrači odgovaraju kartice, oni idu preko igre odbora i pokušati doći do prvog školu . Igra je namjeru da se djeca upoznati sa svakodnevnim stvarimastudent nema . Također ima lekcije pokrivaju brojanje , prepoznavanje slova i boje . ” Lako je školski dani ” je objavljen u 2005 .
Tišina u razredu

Jedan igrač preuzima kontrolu nad učiteljem dok su ostali igrači preuzeti ulogu studenata u ova igra od 1988 .igra na ploči ima nadzemne pogled učionici . Svaki igrač odabire stol koji će se strateški ih smjesti daleko od učitelja . Učiteljica i učenici jedni izvući karticu i napraviti neku aktivnost . Učiteljica kreće po razredu . Akonastavnik stoji ispred student na podvala poput spitballs ili loše aktivnosti poput deranja , da student je eliminiran . ” Tišina u razredu ” preporučuje se za igrače u dobi od 8 i gore
” Angleside Škola avantura :Mjerenje Game ” .

Srednje škole naučiti kutova , frakcije i temeljna mjerenja u 2005 igri ” Angleside Škola Adventure : .Mjerenje Game ” Okrugla ploča ima školu u centru . Igrači crtanje karata i mora slijediti upute dok se kreću preko granice . Primjerice ,student može povući karticu koja mu nalaže da se presele 60 stupnjeva . Student će morati znati kako izvršiti takav potez . Ova igra je pogodan za djecu u dobi od 9 i više godina.

Odgovori