Kako stvoriti osnovne D & D Likovi

” Dungeons and Dragons ” ( D & D ili DND ) jefantazija , avantura , RPG-a ( RPG ) . To se obično igrao u malim grupama . D & D igre su kao interaktivne priče , nakon narativnom obris s ciljevima, susrete i borbi . Jedna osoba jeDungeon Master ( DM ) , usmjeravajući avanturu dok su igrači preuzeti ulogu karakterne . Svaki igrač ima znakova list s informacijama i statistikama koje opisuju karakter sposobnosti , kao što su snage i mudrosti , klase – borac ili mage , na primjer – i postignuća . Osobni podaci izabrao ili izmišljen od strane igrača tijekom stvaranja znakova ; statistike su odlučili valjanjem dice.Things što vam je potrebno
Blank znakova list
olovku i gumicu Screenshot Set gaming kocke ( od četiri , šest , 10 – , 12 – i 20 – sided kockice )
stari papir
igračevim priručnik ( opcionalno)
Prikazati više uputa Screenshot
1

dobiti znakova list . Koristite službeni Prethodno ispisani list , home -made plahtu ili neki skinuti s Interneta
2

Zapišite svoj ​​lik boju očiju , boju kose , spol, rasu , klasu , poravnanje – . Kao što je dobro ili neutralno – i božanstvo . Konzultirajte svog igrača priručnika , ako ga imate . Provjerite sa svojim Dungeon Master kako bi bili sigurni vaš izbor će raditi s kampanjom ćete igrati . Skicirati svoj ​​lik portret ili simbol (opcija) .
3

Roll šestostranu umre kako bi se utvrdilo svoje osnovne sposobnosti . Sposobnosti su snage , spretnosti , Ustav , inteligencija , mudrost i Karizma . Svaka sposobnost jezbroj tri role šestostranu die ( 3D6 , u gaming žargonu ) . Napišite role dolje na komadu otpadnog papira ili stražnjem dijelu vašeg lika list i dodijeliti jednom od vaših role za svaki atribut. Različite DMS imaju različite metode koje omogućuju izračunavanje ove rezultate pa se konzultirati sa svojim DM kada je valjanje po sposobnostima
4

Izračunajte svoju uštedu baca : . Jakost, refleksni i snagu volje . Ti bodovi vam reći koliko je vjerojatno da ste prevladati određene vrste napada . Na primjer , možda ćete morati roll kockice vidjeti ako možete izbjeći zamku tako štedi protiv Reflex , dodavanjem ili oduzimanjem relevantnu sposobnost modifikator dobiti svoj ​​ukupni štedni bacanje .
5

Odredite svoj hit točke bacajući umrijeti navedenu za svoj ​​razred . Dodavanje ili oduzimanje svoj ​​ustav modifikator od posljedica . Hit boda utvrditi koliko štete vaš lik može potrajati .
6

Izračunajte kretanje vašeg lika . Pogledajte igrača priručnika ili pitajte DM onobrzina kretanja za vašeg lika utrke . Brzina kretanja će biti pogođeni koliko vaš lik nosi . Neki listovi karakter imaju dijelove za maksimalnih lakih , srednjih i teških tereta . Ovi rezultati ovise o snazi ​​sposobnosti . Nošenje previše može usporiti vaš lik dolje , iako neki DMS dijeliti s ovim pravilo da se pojednostavi gameplay .
7

Izračunajte svoj ​​Inicijativa ocjenu . Nađi osnovni rezultat u igrača priručnika ili pitajte DM što je osnovni rezultat bi trebao biti . Dodavanje ili oduzimanje svoju spretnost modifikator .
8

Izračunajte svoju bazu napad Bonus . To se temelji na svoju razinu i klase . Potražite svoj ​​razred i razinu na stolu u igračkoj priručnika ili se konzultirati sa svojim DM . Ovisno o vašem znakova list , možete imati i gužva , Kretala i Rvati napada bonuse . Pronađite Base Attack bonus za svaku od njih i ispunite ga , zatim dodati ili oduzeti svoju snagu modifikator za gužva i Rvati i vaše spretnosti modifikator za Kretala .

Odgovori