Kako napraviti svoj vlastiti vlak igre

Lako je kupiti set igračka vlak i pustiti ga da radi . To može biti zabavno , ali to će biti zabavnije ako možete napraviti igru od njega . Dodavanjem neke gumice , cijevi za čišćenje , papirnate čaše i mramora , možete napraviti svoj vlakteret tegljenje vlak slične onima koje se koriste za obavljanje planinski rude . Pobjednik u igri će biti odlučeno tko može vući najviše rude u određenom vremenskom okviru . I , uključujući sve članove obitelji u izradi igre , obiteljske veze mogu ojačati . Svatko može zabaviti tako što je vlak game.Things što vam je potrebno
štoperica Screenshot male papirnate šalice Pretraživati ​​gumicama
cijevi za čišćenje
klikeri Pretraživati ​​Notebook Screenshot Pen
Screenshot pokazati više Uputstvo Screenshot
1

Skupi članove obitelji zapisati pravila vlak igri s bilježnicom i olovkom . Važno je da svi razumiju pravila ispred vremena, tako da ne postoje argumenti kasnije . Predmet željezničke igri će biti vidjeti tko može vući najviše klikeri u papirnatoj čaši montiran na igračka vlak iz stanica za utovar na istovar dock .
2

Pripremi svoj ​​vlak pratiti i povezivanje snage za to . Postavite vlak na željezničke pruge .
3

izgraditi papirnate čaše utovarivač . To može biti izgrađen po omatanje gumicu oko jednog od željezničkih vozila . Piper čišćenje može ići između gumicom i vagon . Hranjenje cijevi čistač kroz rupe poked u papirnate čaše . Twistcijevi čišći završava zajedno na osiguranju papirnatu čašu na vagon .
4

odlučiti na kojojloading station i istovar dock će biti na vašem pruga izgleda . Ako želite , možete staviti knjige na tim mjestima . Stavite kuglice na stanicu za punjenje .
5

Smjenjivati ​​kontrolnih vlak . Svatko će imati priliku otići natrag i naprijed između stanica za utovar i istovar pristati . Oni će imati pet minuta da se presele što više klikeri moguće istovara pristaništa . To može biti lukav jer previše mramor u kupu će uzrokovati da se prevrnuti . Koristite štopericu za vrijeme skretanja .
6

grof kuglice nakon svakog okreta . Označite računati u bilježnicu . Povratak svi klikeri u stanicu za punjenje nakon svakog okreta za sljedećeg igrača .
7

Nakon svatko je imao red , vidi tko je preselio najviše klikeri . Ta osoba jepobjednik željezničke igri .

Odgovori