Uhvatiti fraza igre Ideje

uhvatiti fraza jeigra riječi nagađanje distribuira Hasbro . U igri , jedan igrač pokušava pomoći njegovi suigrači pogoditi određenu riječ ili izraz ne rekavši ni jedan dio ciljnog izraza , u pismu se počinje ili bilo koju riječ koja se rimuje s njim . Možete stvoriti vlastite varijacije , ako vam se sviđa riječ guessing igre , ali to ne vlastiti uhvatiti fraza . Rječnik nagađanje

Moždanajjednostavniji način za stvaranje riječi za domaće riječ guessing igre je pokupiti riječi nasumce iz džepa rječniku . Postavite tajmer za nekoliko minuta i sjedala igračima , tako da se izmjenjuju po timu . Kadaigrač dobije rječnik, ona bi trebala prođite kroz njega , pokupiti riječ , pokušati dobiti njezin tim da ga pogoditi , a zatim ga prenijeti na kad se to dogodi . Tim se ne drži u rječnik kada su timer prsteni dobiva jedan bod .

Tematski riječi

Ova promjena je najbolje za određene događaje poput Četvrtog stranke srpnja bebe tuš , prvostupnika stranke ili udavača stranke . Napravite popis riječi koje odgovaraju temu stranke . Četvrti srpnja stranke , na primjer , može imati riječi i fraze poput ” zastava ” ” crvene, bijele i plave ” ” Deklaracija o nezavisnosti ” i ” vatromet “. Da bi jedan igrač iz znajući sve odgovore unaprijed , imati nekoga tko neće igratiigre generirati popis , ili dati svi igrači 10 minuta za privatno generirati riječi na početku igre .

Low – Speed ​​Varijanta

Neki ljudi mogu draži kontemplativnu verziju igre . U low – speed varijanti , svaki igrač ima samo jedan pokušaj na branje ciljanu riječ . Postavite timer za pet minuta , nakon čega netko tko nije pogodio gubi svoju priliku . Svaki igrač može zatražiti do tri pitanja prije nagađanje , a možda bi joj nagađati u bilo koje vrijeme . Točna pretpostavka zaradi describer jedan bod i guesser dva boda . Igrači dostave svoje pretpostavljene privatno na papiru . Za više strateški varijanti , igrači valjda glasno itočna pretpostavka završava krug.
Riječ Lanac

Cilj ove varijacije je za stvaranje slobodnog asocijativni lanac koji završava s ciljnom riječi . Svaki krug ima jedan guesser i jedan describer , s drugim igračima formiranja porotu . Describer ižiri znati ciljanu riječ . Branje riječ slučajnim za početak , na guesser i describer alternativne jedna riječ slobodnih asocijacija s posljednjeg riječi izgovorene . U describer je cilj podići riječi koje navode guesser je lanac udruga za ciljanu riječi . Žiri može staviti veto na bilo koju riječ koja se previše skok od riječi prije .

Odgovori