Jednostavnih pravila o Dungeons & Zmajevi

Postoje mnogi specijalizirani pravila za Dungeons & Dragons za rješavanje razne akcijeigrač može žele uzeti . Jezgra je pravilo , međutim, prilično jednostavna . D & D koristi d20 kockicama mehaničar , što znači da su sve role na temelju rezultata valjanje jednu 20 – sided umrijeti . To vrijedi za sve borbe provjere praktične i ušteda baca . Rezultat role dobiva promjene drugih čimbenika , ovisno o tome štoje za role . Rola 20 ( prije modifikatora ) zove se prirodni 20 ili kritički hit . Kritična hit jeinstant uspjeh , bez obzira naciljani broj bio . Za detaljniju , ali još uvijek pojednostavljeno , verzijom pravila , pogledajte Kratke pravila . Napadaju

U borbi , likovi dodati modifikator , na temelju relevantnih vještina , kako bi njihov D20 rolla . Za osnovnih napada oružjem , to jemodifikator snaga . Za sila , provjerite svoj ​​opis za relevantne modifikator . Ovaj broj ( role plus modifikator ) se u odnosu na ciljnu broj . Za većinu napada to će biti oklop klase . Za uroka i drugih sila , to bi mogao biti jakost , snaga volje ili refleks . Akobroj kojiigrač valjane veći je od broja za metu , a zatimigrač je uspio i dobiva roll štetu . Svako oružje i moć će odrediti broj i veličinu die ( ili kockice ) koje je potrebno da se valjane . Rezultat se oduzima od ukupno Meta Hit točke .
Move , Minor , Standard

Tijekom borbe , svaki lik može potrajati tri akcije, jedan od svakog usljedećih kategorije : potez , manje i standardni . Potez akcija znači da možete premjestiti tvoj lik na broj kvadrata do svoje brzine . Trčanje i punjenje i drugi potez akcije s posebnim propisima . Maloljetnik djelovanje može se učitava samostrel , iznošenje napitak , ili zapalila svijeću . Standardna akcija obuhvaća sve napade i ovlasti ( osim ako nije drugačije navedeno u opisu Moći ) . Igrač može odlučiti i napraviti potez dvije akcije , ili dvije manje radnje ipotez akcija .

Vještina
Testovi

Postoje 17 znakova vještine u D & D . Te vještine su rezultat temelji se na lilik je odlučio trenirati u toj vještini i uređuje sposobnosti davještina se temelji na . Trening dodaje pet bodova, dok jemodifikator će i dalje rasti kao lik dobici razine i sposobnosti bodova . Kadznakova treba koristiti jednu od tih vještina , ona kotrlja D20 , dodaje vještina rezultat i uspoređuje taj broj u ciljnu broj . Ciljani broj je postavljen od strane dungeonmaster , a temelji se na težine zadatka , plus bilo okolišni čimbeniciDM može osjetiti su relevantni .

Smrt , smrt i Saving bacanja

lik koji je sveden na nula bodova hit nije mrtav . Bio je bez svijesti i mora napraviti uštedu bacanje kako bi izbjegli smrt . Štedi bacanje ima ciljnu broj 10. . Akoigrač role10 ili više , on ili ona je uspjela . Nesvjesno lik mora se nastaviti kako bi ušteda baca protiv smrti svaki krug dok on može izliječiti ili do borbenih krajevima , ovisno o tome što je na prvom mjestu . Akoigrač neštedi bacanja tri puta , a zatim njegov lik je mrtav . Mrtvi likovi mogu biti uskrsnuti od strane nekih svećenika uroka i ritualima , ako postoje posmrtni ostaci . Likovi su ponekad potrebne da bi ušteda baca na kraj učinke čarolija . Ukoliko ne uspije ,učinak se nastavlja u sljedeći pak , kad on može pokušati ponovno .

Odgovori