Osnovni lutkarstva Vještine

Osnovni lutkarstvo se sastoji od mnogo elemenata , uključujući pozornici ulazu , stage visine i , što je najvažnije , tehnike izvedbe . Razvijanje sposobnosti za sinkronizaciju usana i lutkarske tijela i pokreta ustima može povisiti kvalitetu izvedbe . Osim toga , tehnike za izgradnju izdržljivost i ambidekstrija tijekom predstave također su važni kao lutkari napredovati u svojem zanimanju . Uprizorenja lutkarska predstava

Izvođenje lutkarska predstava nije samostvar kontrole lutaka pokrete , ali i kako selutka se predstavio publici . Izrada ulaz možete postaviti raspoloženi za show demonstrirajući vještine od početka . Kada se ide na pozornici , lutkari se savjetuje da ne samo da nose svoje marionete , nego da imaju lutke oponašaju vlastiti ulaz . Na primjer , ako je to potrebno koristiti korake da bi se na pozornici ,lutkar može napravitilutka uspon korake zajedno s njim . Praksa u održavanje konstantne visine za lutku je također važna . Lutke ne bi viska ili tkati, ali treba ostati na dosljedan visine tijekom izvedbe .
Sinkronizacija

U izradi lutku govoriti , sinkronizacija usana ječimbenik razlikovanja između učinkovita i neučinkovita performanse . Lutkar usta ne bi trebao pojaviti da se formira riječi . Lutkari može zaposliti osnovnu tehniku ​​koja se poziva na otvaranje i zatvaranje usta lutka je za svaku slogu govori . Usta treba otvoriti na početku i zatvoriti na završetku svakog sloga . Prilikom usklađivanja dijalog sa snimljenom komadu ,lutkar može imati problema ukorak sa stopom od riječi izgovorene . Kako bi izbjegli vjerodostojno performansi , lutkari treba usredotočiti na ispravno oblikovanje i prezimena slogove , a također hvatati je ustima sve ostale slogove što može od sredine dijaloga .
Oponašajući čeljusti pokrete govora

Drugi dio lutkarstva koji doprinosi tome da vokalne sposobnosti lutku čini stvarniji uči kako da oponaša pokrete čeljusti povezane s govorom . Baš kao što ljudi govore pomicanjem njihovu donju čeljust prema gore i dolje , lutkari morati svladati isti pokret kako bi njihove lutke govoriti . Glava lutka -a ne bi trebalo pomicati , kao što govori ; umjestodonja vilica treba premjestiti zasebno odnositi na otvaranje i zatvaranje usta .
Razvoj ambidekstrija

lutaka pokreti tijekom nastupa treba biti realan . Arm pokreti su posebno važni u projektiranju privid života u marionete . Zapošljavanje previše pokret može biti zbunjujući , aliodređena količina kretanja u naručju lutka -a pomaže punktirati ton dijaloga . Promjene mogu uključivati ​​grebanje ili pokazuje , klicati , klanjajući i grljenje . Lutkari može povećati učinkovitost tih gesti kroz razvoj svoje spretnost u upravljanju lutku . Praksa treba uključiti pokrete izvode s lutkar je dominantan i srednjem ruku . Na primjer ,dešnjak lutkar također trebali prakticirati pokrete s lijeve strane za povećanje performansi izdržljivost i učinkovitost .

Odgovori