Kako napraviti uspješnu kampanju D & D

Dungeons & Kampanja Dragons ( D & D ) predstavlja niz međusobno povezanih zadataka , likovi svoje igrače u interakciji s , a događaji odvijaju unutar i oko svakog avanturu . PostatiDungeon Master ( DM ) i stvaranje uspješne kampanje jeizazovan zadatak s mnogim nagradama . Suprotno uvriježenom mišljenju , nema potrebe da se nastane u svom podrumu , izbjegavati suprotni spol ili nositi džep zaštitnik . Sve što trebate jeu pravu opremu , neki slobodno vrijeme iinteres za sudjelovanje svoju maštu s divnim mogućnostima i isplatama koje stvaraju cijeli svijet od nule offers.Things što vam je potrebno
D & D Dungeon Master Vodič (s) Screenshot, D & D nije poznato Handbook ( s)
D & D Monster Manual ( s)
D & D uloga igranje igra Dice set ( e) Srpski Olovke
gumice Pretraživati ​​Graf papira
minijatura (opcija)
pokazati više Uputstvo Screenshot
1

se upoznate s pravilima . Čitati knjige i za Dungeon Master i igračima . Idi na dovoljno Monster Manual razumjeti kako statistike raditi za određivanje stvorenje sposobnosti i kako ih ugraditi u susretima . DM mora biti svjestan svih pravila , hoće li se oni odnose na to kakoigra je trčanje , što su igrači sposobni raditi ili kako se nositi čudovišta .
2

Odlučite kakvu svijet vaši igrači će stanovati . D & D ima jake srednjovjekovne okus , ali ima dovoljno mjesta da se prilagodite . Vaš osnovni svjetonazor će odrediti kontekst svake avanture . Možete dizajnirati svijet u kojem magija i uroka su česta , a tu su fantastične bića iza svakog ugla ; možete se također može napraviti okruženje u kojemmistično je rijetka , raste utjecaj i važnost trčanje preko moćnog čarobnjaka ili čarobni stavke . Napravite opći pregled za lokalne politike, aktualnim događajima i krajolika . Nema potrebe da ide u more , samo cilj za neki okus . Kada završite , imenovati svoj ​​svijet .
3

Stvaranje zajedničke mjesto za igračevim znakova da se nastanjuju . Gradić izvan grada jedobar primjer . Pitajte igrače kako njihovi likovi znaju jedni druge , bez obzira jesu li povezani i kako su se dobro slagali . Saznajte ako su adventuring godinama ili ako su samo ste se upoznali . Detalji poput ovih vam omogućiti da bi realističnosti u kampanji i dati svima priliku da se uključe u žarište D & D : . Ulogu igra
4

Napravite svoju prvu avanturu . Držite ga jednostavno i koristiti postavku blizu domova likova . Dajte im neke informacije o lokalitetu i dizajn pravilan vodstvo u. Nemojte početi svoje likove u sredini tamnici . Recite im supruga lokalni stanovnik je nestao , a tu su i tragova borbe vodeći se prema ulazu prirodne špilje . Dajte im razlog da budu znatiželjni i omogućiti im da otkriju stvari sami i sa svojim metodama i karakterne sposobnosti .
5

Koristite uzastopna avanture graditi nakon događaja u prethodnih. Iako prvih nekoliko avanture najbolje vodio polako i namjerno kako bi se svima vremena da se prilagodi na brojnim pravilima igre , naknadne one trebaju donijeti događaje i likove od veće važnosti u igru ​​. Do treće ili četvrte avanturu koju treba razmišljati o određenom pričom i fleshing se ponavljaju uloge likova olakšati cilj ili cilj veću od parceli od bilo jedne avanture . Ova informacija trebala doći do igrača u neprekidnom nizu . Nikada ne držite leđa previše, ali uvijek bi ih znatiželjni .
6

Kraj svaku avanturu s Cliffhanger . Dio zadivljujuće i uspješne kampanje je mogućnost da bi igrači nagađanje , znatiželjni i žele više . Avanture koje završavaju s rezolucijama oduzeti zamah većeg ideji uporni svijetu sa slavnim zadataka i aktivnosti koje su dalekosežne posljedice . Nikad ne poričuigračima svoje pobjede , ali uvijek ih ostaviti pitate što će se sljedeće dogoditi .

Odgovori