Treasure Hunt Igra Savjet

Vrijeme je da se ide naći svoj plijen . No , ne brinite , ne morate pogledati u ogledalo da vidi iza vas . Umjesto da samo trebate pronaći nagrade na lov na blago koje su gusari opisujemo kao plijen . Blago lov može biti dizajniran za izazov igračima i fizički i psihički , kao što tražiti skrivene stavke pomoću tragove kako bi im pomogli na putu do tog plijena . Isplanirajte svoj ​​lov na blago

Prilikom izrade blagom , odrediti gdje ćete smjestiti svoje tragove ispred vremena . Da biste to učinili , stvoriti karte područja lov na blago i etiketi gdje tragovi će biti skrivena u brojčanom redoslijedu .
Stvoriti Tvoj tragove

stvoriti tragove na komad papira prije nego ih stavite u skrivanje mjestima . Na taj način možete pregledati tragove i uvjerite se da imaju smisla . Stvaranjem tragove pred njima skrivao , možete biti sigurni da oni imaju smisla . Znakovi mogu biti različite vrste zadataka , kao što su unscrambling pisama, anagram zagonetke i drugih izazova za testiranje intelektualne sposobnosti od timova .
Šetnja kroz tragove

Prije skriva tragove , učinite blagom , slijedeći tragove koje ste stvorili . To će vam pomoći u određivanju ako Tragove su lako slijediti za igrače koji će sudjelovati u potrazi za blagom igri .
Skrivanje tragove

bi sakrili tragove , želite imati jedan trag za svaku momčad na svakoj od pojma mjestima . Postavljanje tragove u boji jaja , koristeći jednu boju za svaki tim će omogućiti timovi prepoznati svoje tragove na svakom mjestu .
Uključuje odluke

Dopustite svojim gostima da svaka birati svoj ​​put na lov na blago . Jeste bodovi dodjeljuju za pronalaženje svaki trag na lov na blago . Na nekim mjestima , dajureprezentativci izbor između rješavanja jednostavan pojma za nisku vrijednost točke , a radi složeniji izazov pronaći trag nasve teže naći mjesto za višu točku vrijednosti .

setrok

Umjesto čekanja za jednu momčad pronaći konačnu nagradu , odrediti rok . Dodjeljivanjem bodova za svaki trag , momčadi se natječu kako bi dobili najviše bodova popunjavanjem izazove kako bi pronašli sljedeći trag unutar vremenskog razdoblja . Akotim zakasni , dodijeliti jedan bod kaznu za svaku minutu koju su kasno dolaze natrag na mjesto sastanka . To će ograničiti prilike za ekipe pokušati za dodatnih bodova, nakon isteka vremena .

Odgovori