Kartice pravila za intrige Clue

” Clue : Otkrijte tajne ” jenadogradnja na klasičan igra na ploči Clue s novim pravilima i dodatkom intrige i osobnosti karticama . Tu su još uvijek isti šest glavnih likova , aliigra ažurira svoje osobnosti . Postoji devet oružja u novom Clue igri . Oružje uključuju palicu , pištolj , svijećnjak , nož , uže , sjekira , budaletina , otrov i trofej . Ovdje su nova pravila za obnovljeno Clue igri . Postavljanje igra

Razdvojite Glasina kartice u tri hrpe : Gosti , sobe i oružja . Nacrtajte jednu karticu iz svakog dimnjaka i stavite ga u žutu kuvertu . To su zločin kartice . Kombinirajte preostale Glasina kartice i proći ih da svaki igrač ravnomjerno . Mjesto ikakve dodatne karte licem prema dolje u bazenu području igre odbora . Stavite igra komada u pravilnim polazišta i oružje u ​​bazen . Slučajni spletku kartice i postaviti ih na stranu . Dati svakom igraču notes pratiti tragove .
Igra igra

Prvi igrač baca kockice da vidi koliko kvadrata njegov lik može kretati . Igrač može zaustaviti u bilo kojem trenutku prije nego što njihov potez krajevima . Ako on udari upitnik trg , on mora stati i izvući intriga karticu . Kadaigrač napusti sobu , on ne može ponovno ući u to vrijeme u istom potezu . Nakon što je u sobi ,igrač mora ga ostaviti na svom sljedećem potezu. Kadaigrač ulazi u sobu , on mora prestati tamo i ne mogu proći kroz
intriga kartoni: . Satovi

kada igrač padne na upitnik ili okrećeupitnik s kockicama , on ucrtava intriga karticu . Postoji osam sat kartice u palube intrige . Prvi sedam učiniti ništa , aliosmi sat kartica čini igrača koji ga privlačisljedeća žrtva ubojstva . Njezina igra je gotova , a ona otkriva svoje karte za svakog igrača vidjeti . Osmi sat kartica se vraća na palubi znači ubojicu može ubiti svaki igrač prijemisterij je riješen
intriga kartoni: . Keepers

druge intrige kartice su Keeper kartice . Ove intriga kartice imaju posebna pravilaigrač može zadržati i koristiti u bilo koje vrijeme . Ove kartice su se kreće bilo gdje na brodu , izbjegavajte glasina otkriti , poduzeti dodatni red , vidi drugog igrača karticu , dodati na svoju ulogu , premjestiti igrača vratiti u svoje matične trgu ili na neki drugi glasina.

osobnosti kartice

Svaki igrač dobiva osobnost kartice na temelju njegova karaktera prijeigra počinje . On može koristiti ovu karticu jedno vrijeme tijekom igre . Oni se kreću od početka dodatne Glasine da se kreće bilo gdje na brodu .
Glasine

Kadaigrač ulazi u sobu , on može početi glasina . On kreće svakom igraču pješaka i jedan od oružja u sobu da je glasina (primjer: Senf s nožem u knjižnici ) . Ostali igrači moraju dokazati mu krivo . Igrač lijevo dobiva prvu priliku , a ako ona ima jednu od kartica glasini , ona mora pokazati da osoba koja je glasina . Ako ona nema jednu od kartica ,sljedeći igrač dobiva priliku da ga opovrgnuti . Ako nitko ne može dokazati da je njegov Glasina krivu , igračev red stiže sljedeći .

Optužbe

kada igrač figure out tri kartice u omotnicu , on odlazi na bazen . Kada dođete na bazen , on čini optužbu . Nakon optužba , on gleda na karticama u kuverti . Ako je u pravu , on je pobijedio. Ako ne valja , on je iz igre . On je i dalje pokazuje kartice na pitanje , ali više ne mogu kretati odbora .

Odgovori