Povijest Computer & Video Games

povijest video igara za računala i konzole obilježava početak u nakon II svjetskog rata Americi . Industrija je imala svoje neuspjehe , uključujući i industrije pada u 1977 i 1983 . Danas ,industrija video igara temelji se uglavnom u SAD-u i Aziji , s japanskog Nintenda moždanajdominantniji trendseter . Podrijetlo

14. prosinca 1948patent izdan na Estle Ray Mann i Thomas T. Goldsmith , za igru pod nazivom ” Cathode Ray Tube – zabavni uređaj . ” To preteča moderne video igre dopušteno igračima da prilagoditi brzinu i smjer , pomoću dugmadi , od projektila , kao što je krenuo prema cilju . Igra je tehnologija bila je kao osnovni kao osam vakuumskih cijevi . Tijekom ranih 1950-ih i 1960-ih , britanski računalni znanstvenik Christopher Strachey i profesor AS Douglas je razvio i druge prototipove za računalne igre .

1970

U jesen 1971 , dvije arkade igara , ” Galaxy igre ” i ” Computer Space ” su pušteni . Bivši je razvijen od strane Sveučilišta Stanford studenata, a bio je dostupan samo na tom kampusu . Potonji je, međutim, bila raspoređena na više od 1.500 lokacija diljem zemlje . Tvorci ” Computer Space “, Nolan Bushnell i TEB Dabney , osnovanaproizvođač video igre Atari , IncPrvo izdanje benda bio ” Pong “, koji je jednostavan za korištenje sučelje i postaoveliki hit . U 1970 , Magnavox također objavio prvu konzolu , Odyssey , zajedno s prvim home video igara .

1980

Godine 1980 ,prvi veliki u boji video igre ” Pac – Man “, stigla je u obliku arkada . Oko tog vremena , Atari je objavio video računalni sustav, koji je postaoširoko prodaje kuće konzola . Druge dvije konzole proizvođači , Mattel i Coleco Industries , uzeo velike udjele video konzola na tržištu . Iako računalne igre su se napravili tijekom 1970-ih , oni nisu bili komercijalno distribuirati , jer oni često razbio zakon o autorskim pravima i razvili su se na sveučilišnim mainframe računala . Tijekom vala kućnog računala kupnje u ranim 1980-ih , igre, uključujući i ranih online interaktivne igre , postala široko dostupna . U 1983, međutim,računalna igra industrija je pala, s nekoliko programeri zatvaraju svoja vrata . Godine 1985 , Nintendo je objavio svoj NES sustav .

1990

U 1990 ,složenost video igara je veliki korak naprijed . Poboljšanu grafiku ,veći stupanj strategije i bolje cjelokupno proizvodnja vrijednosti pomogladom konzole industrija doći do veće međunarodno tržište , preko većeg dijela stanovništva . Landmark igre ovog razdoblja su ” Myst “, ” Dune II “, ” Sonicjež “, ” Street Fighter” i ” Alone in the Dark “.

2000s

Tijekom prvog desetljeća 21. stoljeća je , video igre oscilirali između povremeni -play , jednostavne igre i kompleksa , vrlo nasilnih igara . Igre poput ” Resident Evil ” nacrtao kontroverze po ulozi u obitelji . U 2000-ih , kućne konzole uvodi online igranje , sve veće vrijednosti proizvodnje i širi spektar naslova . “Sims “avatar – based igra , postaonajprodavaniji računalo igra ikad . Objavljen u 2006 ,Nintendo Wii dostigao rekordnu publiku , fokusirajući se uglavnom na povremeni – play igara , s ograničenim složenosti i strategije .

Odgovori