Kako ispuniti vaše Dungeons & Zmajevi znakova kartonima prije utakmice počinje

Ispunjavanje znakovni list prije na Dungeons & Dragons kampanje zahtijeva malo kreativnosti i neke osnovne matematičke vještine . ZbogDungeon Master ( DM ) kontrolira igru , posavjetujte ga za bilo ograničenja na utrke i odabir klase nameće kampanje . ” Dungeons & Dragons Igrač je Priručnik ” sadrži detaljne informacije o stvaranju i upravljanju karaktera , kao i informacije o mogućim klasama i rasama u game.Things morat ćete
” Dungeons & Dragons Igrač je Priručnik ”
znakova list
olovka

Prikazati više uputa Screenshot
1

olovkom . Vi vjerojatno će morati napraviti korekcije i prilagodbe tijekom igre .
2

Ispunite ime lika i fizičkih osobina u polja na vrhu lista . Uključujući visinu, težinu , boju očiju i slične osobine pomažeigrač razviti jasnu ideju o karakteru , a pomaže DM na isti način .
3

Ispunite lika klase , utrka i poravnanje . Provjerite s DM prije toga -Kampanja ona ima na umu može ograničiti svoj ​​izbor . Nadalje , neki mogu inzistirati na tome da je sposobnost rezultati biti uspostavljena prva . Konzultirajte DM ili ” Dungeons & Dragons igračevim Handbook” Detalje o svakom elementu .
4

početi valjanja za sposobnost ocjenom . Šest kategorije su snage , spretnosti , Ustav , inteligencija , mudrost i Karizma . Svaki rezultat Sposobnost određuje valjanja shemi određuje DM . Zajedničko valjanje shema za određivanje rezultate je” 4D6 ” rola . Igrač role četiri kockice za svaku Sposobnost ocjenom , spustivši se najniže kockice i dodao preostala tri u svakom slučaju za proizvodnju početnu Sposobnost rezultat . U šest brojeva koji će nastati može se dodijeliti bilo kojoj kategoriji .
5

Napravite sve potrebne prilagodbe na vašu sposobnost ocjenama koje proizlaze iz izbora rase i klase . Unesite ih u poljima u sposobnost rezultatima ustanove dijelu znakova list . Na primjer , vilenjaci likovi dobivaju dvije bonus u spretnost , ali-2 pogodio za Ustav . . Konzultirajte “igrač je Handbook” za detalje
6

Ispunite svoje Ušteda bacanja : Jakost , Reflex i snagom volje . Ovi brojevi su izvedeni iz određenu sposobnost rezultate i raznih sposobnost i Magic modifikatora koje donose vašem izboru klase i rase . Na primjer , ako imate vilenjaci Ranger s osnovnim rezultatom od 10 godina u spretnost , on će primiti dva u Spretnost, u jednom Magic Modifikacijska i +2 Sposobnost Modifikacijska , što je ukupno 15 za Reflex .

7

Ispunite ikakve opreme s kojima se vaš lik će početi igru . Općenito , DMS dopustiti 100 zlatnika za kupnju osnovnu opremu prije početka igre . Unesite oprema kupljena na popisu na drugoj stranici znakova list . Vi ćete ispuniti većinu drugih dijelova nakon štoigra počne , u dogovoru s DM i drugim igračima .

Odgovori