Rhyme Time Upute za igre

igre ” Rhyme Time” je dizajniran da podučava djecu o engleskom jeziku putem pjesme i pjesmice . Ima Dr. Seuss likove poput Mačka u šeširu , stvar 1. i 2. stvar . Pravila su toliko temeljna da to ne bi trebalo trajati dulje od nekoliko trenutaka za vas i vaše djece da ih razumiju . Ova igra je prikladna za djecu u dobi od 8 i gore . Do četiri igrača mogu igrati ” Rhyme vrijeme . ” Upute Screenshot
1

Shuffle pjesmicu i pjesmi kartice palube i stavite ih u licem prema dolje hrpama off odbora .
2

stavite plastičnu pješaka na ” start ” prostora . Stavite svaki igrač boji hat komad na odgovarajući boji hat prostora . Sve od tih komada su u paketu sa igre odbora .
3

Odaberite polaznu igrač koristeći bilo koji način vam se sviđa, kao što imajunajmlađi igrač ići prvi . Ona kotrlja umrijeti , a potom seli na pješaka kreće na brodu u suprotnom smjeru na plavoj stazi na vanjskom rubu ploče . Svi igrači koriste taj jedan pijun .
4

Pick up rimu karticu ako zemljište na ” pjesmica ” prostor . Pročitajte Rhyme karticu i provedite mjere da se poziva na , kao što su ” ime četiri riječi koje se rimuju s leđa “.
5

pomicanje igrača šešir komad za jedno mjesto na brodu , ako ona završi aktivnost . Ona mora ostati tu gdje je , ako ona ne može dovršiti aktivnosti , asljedeći igrač dobiva svoj ​​red .
6

Pokupiti i pročitao ” pjesma” karticu ako zemljište na ” pjesma ” prostor . Završiti akciju na kartice , kao što su ” čine tri linije pjesmu o vašem omiljenom kućnom ljubimcu . ” Igrač može premjestiti svoj ​​hat komad tri mjesta na brodu , kada on završi pjesmu .
7

igrati dok vaša kapa udari obojenu hat prostor . Promjenu smjera i premjestiti svoj ​​šešir natrag prema svom izvornom baze . Prvi igrač doći do njezine izvorne hat prostora pobjeđuje u igri .

Odgovori