Kako izvesti lik Mesh Od UT2K4

” Unreal Tournament 2004″ , često skraćeno kao ” UT2K4 ” , jevišestruka prva osoba pucač igra bazirana oko turnir igrati . Kao i kod prethodnih rate u seriji ” UT2K4 ” rodila jakim mod zajednice koji stalno stvara nove modove dati nove igre – play iskustva . Jedan od najčešćih tipova mod stvara novi lik koji će se koristiti u igri . Prvi korak za to je da se izvoz znakova mreže za izgradnju upon.Things morat ćete
UnrealEd
pokazati više uporabu Screenshot pregled, 1

Dvaput kliknite na ikonu na UnrealEd otvoriti program .
2

kliknite na ” teksture” prozor unutar UnrealEd , a zatim kliknitekarticu s oznakom ” glumca klasa. ”
3

kliknite ” pijun , ” zatim ” UnrealPawn , ” onda ” xPawn ” istaknuti ove tri stavke u imeniku koji se pojavi .
4

Kliknite na” karticu Animacije ” .
5

Click ikona otvorene mape na kartici ” animacije ” .
6

Dvaput kliknite na ime lika čije mrežaste želite izvoziti . Zabilježite to za naknadno korištenje .
7

Kliknite na ” File “, zatim “Open” i otvoriti bilo koju datoteku karte .
8

Desni klik bilo gdje u datoteci karti i odaberite ” AddxPawn ” ovdje . To će se pojaviti vaš lik .
9

Odaberite “pokazivanje” iz alatnoj traci .
10

Označite Mesh .
11

upišite ime vašeg lika mreže u okvir za tekst . To ime će biti prikazan u koraku 6. Kao primjer , ako ste bili u izvozu Skarrj Anims je mreže , ti bi trebao upisati SkaarjAnims.SkaarkUT2004 , koji bi bio prikazan kada se pritisne njegovo ime u koraku 6.

12

desni klik na lik na karti i odaberite ” Pretvori “, a zatim “statički Mesh ” opciju .
13

Upišite ime koje želite vaš projekt imati na vrhu i donji dijaloškim okvirima pop -up koji će se pojaviti .
14

Kliknite na ” File “, zatim ” novo “.

Odgovori