Trouble foruma Pravila igre

Nevolja je igra na ploči proizveden od strane Milton Bradley koji uključuje pokušava preseliti u znak boji daigrač odabire iz svog doma prostora do cilja . Jedna od jedinstvenih značajki Trouble igri jemetoda kojom seumrijeti je uklonio . To je učinjeno tako da pritom pop -o – matic kocku u sredini igra koja pops umrijeti u zrak , ga šalje u roli . Postavljanje Trouble

problema jeigra koja se može igrati dva do četiri igrača kao što postoje četiri seta boje klinova . Svaki igrač dobiva četiri kvačice iste boje te ih smješta u odgovarajući način obilježili doma prostora za svoje boje . Ako samo dva igrača igraju , svaki može kontrolirati dvije boje pojedinačno ; inače , svaki igrač dobiva samo jednu boju .
Počevši izvan kuće

izaći iz kuće prostoru ,igrač mora roll šest . Roll umrijeti ,igrač gura prema dolje na pop -O-Matic u sredini ploče . Ako on ne uspije uvaljati šest ,red prelazi na sljedećeg igrača . Akoigrač kotrlja šest , on može staviti svoj ​​komad na prvom prostoru pored njegove kuće početni položaj i gurnutipop -o – matic i premjestiti da mnoge prostore . Svaki put kadigrač kotrlja šest on dobiva dodatnu rolu . Igrač može premjestiti komad iz svog doma prostora na startno mjesto bilo koje vrijeme on kotrlja šest , ili premjestiti još jedan komad šest mjesta , umjesto .
Premještanje komada

pokret za igru ​​komada u nevolji mora biti učinjeno u obrascu kazaljke na satu oko stola ; dijelovi ne mogu pomaknuti unatrag . Ako neki igrač padne na komad drugog igrača , on tada može ukloniti taj igrač je figuru s ploče i vratiti ga taj igrač rodnom prostoru . Screenshot Screenshot Screenshot, po završetku natjecanja

za komad završiti svoj ​​put oko igre odbora , ona mora završiti prelaska cilja koji jeiste boje kao i komad . Igrači moraju sletjeti na ciljnoj ravnini prostora točno . Drugim riječima , ako je igrač u četiri mjesta iz vlastitog ciljnoj ravnini prostora , on mora roll četiri točno , ili on ne može prijeći ciljnu liniju . On može premjestiti bliže liniji , ako je on kotrlja manje od četiri.
Pobjedu

prvi igrač dobiti sve četiri njegove boje žetona na njegov cilj prostor jepobjednik u nevolji . Ako je igra koja se igra za dva igrača i svaki kontroliraju boje ,pobjednik mora dobiti svih osam žetona u svojim odgovarajućim završiti prostorima . Ako igrate na taj način s dva igrača , svaka boja mora uvijek završiti na na ciljnoj ravnini podudaranja boje tokena .

Odgovori