Kako napraviti vlastiti RPG znakova Osobnost kviz

Neki role-playing igre, poput ” Dread “, koristite upitnik znakova stvoriti oba igrača znakova ( PC) , a radnja igre . Ostale igre koristiti znakova kvizove koji će vam pomoći meso iz znaka . Neki izdanja Shadowrun imaju anketu 20 -pitanje da vam način da se razvije svoj ​​lik pozadinu . Ne morate igrati jednu od tih sustava za korištenje znakova kviz koji će vam pomoći vaši igrači usmjeriti svoje ideje i stvoriti likove na temelju osobnosti umjesto statistike . Kvizovi mogu biti višestruki izbor ili kratki odgovor , ovisno o tome kako ih želite koristiti . Složenijikviz ,više pozadina i osobnost likovi će imati . Možete koristiti kviz kao vježba kako bi dobili svoje igrače da razmišljaju o svojim likovima kao ljudi umjesto stat blokova , ili možete osmisliti sustav u kojem su odgovori na kvizu generirati statistike . UPUTE Pretraživati ​​Pitanja koja se razvijaju karakter
1

Počnite s osnove. Koliko je star vaš lik ? Što je njegova utrka? Gdje je on?
2

Postavljajte pitanja o karakteru djetinjstva . Uzorak pitanje moglo biti ” Moja najdraža igračka , kaodijete bio : .)Igračka mač , B )kemija set ili C ) žongliranje lopte ” Ta vrsta pitanja dobiti igrača razmisliti zašto su odabrali razred ili zanimanje da su to učinili . Ako radite kratki tipa odgovor kviz , možda pitati svoje igrače da vam kažem o svom omiljenom sjećanje iz djetinjstva .
3

Postavljajte pitanja o likova odnosa sa svojim obiteljima kako bi im se pomoglo odrediti što je njihov dom je život kao . Uzorak više izbora pitanje bi moglo biti ” Moja obitelj je život 🙂 dobro, B ) disfunkcionalna , ili C ) Nemam obitelj . ” Alternativno , možete pitati svoje igrače opisati jedan obiteljsko okupljanje odmor .
4

Pitajte zašto jelik izabrao svoje zanimanje ili klasu . Je liodređeni incident koji su ga odlučili uzeti posao koji sada ima ? Je li imao još jedan posao prije ovoga?
5

Poza hipotetska pitanja . “Kralj jeloš čovjek , ali mu je uklanjanje će destabilizirati zemlju u vrijeme rata Vi : .) Izvadite ga svejedno , B ) čekati dokrat gotov ili C ) ostaviti ga na vlasti . ” Pitanja poput ove pomoćiigrača odrediti njegov lik njegove moralne sklonosti . U kratkoj odgovor kviz , pitajte igrače da pišu o moralni kompas svojih likova : . Gdje su razvili svoj ​​moralni kodeks , koji je utjecao na njihovu moralnu procesa donošenja odluka ili kako se osjećaju o moralnim kodeksima u cjelini
6

Koristite aksioma kako bi se igrači određuju svoje likove ‘ pogled na život . “Aksiom koji najbolje opisuje mi je 🙂 život je samozdjela trešanja , B ) onaj tko umre s najviše igračaka pobjeđuje , ili C )Zlatno pravilo . ” U kratkom odgovor kviz , pitajte igrače da zapišete aksiom da se osjećaju najbolje predstavlja svoj ​​pogled na svijet .
7

Koristite pitanja koja pomažuigrač utvrditi njihov karakter je osjećaje o vlasti ili zakonu . ” Pravila su 🙂 pravila s razlogom , B ) je značilo da se razbije , ili C ) najbolje ocijenjena od slučaja do slučaja . ” Ako koristite kratak odgovor kviz , zamolite ga da opišu što će učiniti ako on vidio krivičnog djela koje čine .
8

Postavljajte pitanja o lika osjećajima prema drugim ljudima . “Stranac je :)prijatelj još nisam upoznao , B ) netko tko neće biti propustili ili C ) najbolje izbjegavati . ” Ili pitati igrače napisati kako će reagirati u situaciji u kojoj su bilina zabavi gdje se ne zna ni od ostalih gostiju .

Pitanja koja stvara znakove

9

Link odgovore na svoje kviz za sposobnost ocjenama ili atribute . Lik koji kaže da vježba je njegova omiljena zabava će imati veću snagu ili izdržljivost ocjenu , dok netko tko više voli čitanje će imati veću inteligenciju ili pameti zabiti .
10

Koristite hipotetska pitanja kako bi se utvrdilo poravnanje lika . Amoralni odgovori čine zlo znakova , dok pragmatični oni ga neutralne i moralnih odgovora da im dobro .
11

koristiti pitanja o životnom iskustvu generirati vještine . Lik koji je odrastao u ribarskom selu će imati bazen vještinu . Još jedan koji je odrastao u gradu može biti streetwise .
12

koristiti pitanja o povijesti posla ili interesa da se utvrdi znakova klase ili zanimanja . Lik koji je služio u vojsci bi bitiborac . Lik koji je šegrt obrtnika može bitismith . Lik koji je radio kao glumac i glazbenik može bitibard . Lik koji je pobožni može bitisvećenik iliklerik .
13

Postavljajte pitanja o lika nedostatke i prednosti utvrditi nedostatke ili rubova . Lik koji neće ostaviti čovjeka iza može biti lojalni . Netko tko voli riskirati mogu imati problema s kockanjem .

Odgovori