Kako napraviti vlastitu igru Civilization

stara 1981 verzija Avalon Hill igri Civilization jeigra u kojoj igrači nadgledao sudbinu jednog naroda ili nacije, u konkurenciji s drugim igračima . Osnovni oblik ove stare igre se predstavljao kao pokriće mediteranske civilizacije od ” početka povijesti do 250 godina prije Krista . ” Pravila ove igre može se produžiti za pokrivanje drugih zemljopisnih područja i razdoblja, bilo da je iz kolonijalnog Sjedinjenih Američkih Država u ovom trenutku ili razdoblju zaraćenih država u Kini ili u post- rimskog carstva , ili čak i budućeg vanjskog Space kultura . Upute Screenshot Odredite Igra značajke
1

odlučiti nakon ere i Geographic područje pokriveno planirati elemente igre .
2

Odaberite natječu narode , od 3 do 16 . Dopustite za scenarije u kojimaminimalni broj igrača je tri i gdje je potrebno ne postoji jedinstveni Narodna prisutnost u igri . Dvije player igre treba obeshrabriti , jer to dovodi do ratnog igra koja vuče na zauvijek .
3

Pripremite arheološko sukcesiji stol, koji će determinmine tko ide prvi za određene djelatnosti , koliko je ” stari ” narod mora proći kroz dovršiti svoje povijesno napredovanje , tiebreaks , minimalne ” civilizacijske bodove ” potrebne za napredovanje , podaci iz popisa stanovništva i robne kartice .
4

Dizajn Game Karta , uključujući prirodne gradske znamenitosti, prirodne granice , volcanos ili drugih prirodnih katastrofa stranice .
5

čine trgovanje kartice , na temelju proizvedene robe u određenom razdoblju , njih ocjenjivanja kako jednostavnosti proizvodnje , te ih stavite u robnim kategorijama . Svaka kategorija može sadržavati jedan ili više robe .
6

izvanredni nesreću sa svake kategorije Trading Cards . Na primjer ,izvorni igra povezuje zlata i slonovače s piratstvom i žitarica za proizvodnju građanski rat . Poželjno je da su na uzročno-posljedičnu vezu između skupa proizvoda i nesreće ; Na primjer ,veza između zrna i građanskog rata je da su vladari nametnuli naporne radne uvjete za povećanje proizvodnje , a time i otuđuje ljude u građanski rat .
7

Odredite Civilization kartice , što predstavlja vještinu postavlja civilizacija može imati . Svaka civilizacija kartica ima utjecaja u smislu da utječe na proizvodnju robe , ublažavanje nepogoda , prednosti u sukobu ili smanjuje troškove kupnje civilizacijom kartice .
Utvrđivanje igri mehanici
8

određuju slijed igre, odnosno , ono što aktivnost dolazi prvi i tko što radi na prvom mjestu. Upute o ovom dijelu su permutable ( u razumnim granicama ) i daju se u cilju izvorne civilizacije igre . Budući da je dizajn igre je otvorenog tipa , nema druge nego Slijed reprodukcije pravila , koja mora biti u skladu .
9

Odredite Porezna pravila . Izvorne igre temelji se Porezna pravila o broju gradova u vlasništvu .
10

Odredite buna pravila . Izvorni igra pretpostavlja da pobuna dogodila kada je porez nije mogao biti plaćen .
11

odrediti populacijski rast pravila .
12

Odredite brod (ili neki drugi način masovnog prijevoza , kao što kao vlak) graditeljskih regula .
13

odrediti migracije stanovništva pravila .
14

Odredite Populacija konflikta /prenapučenosti pravila .
15

Odredite City graditeljskih regula .
16

Odredite Trading Card Acquisition pravila . Ovdje bi bilodobro mjesto za određivanje broja trgovinskih kartice svakog dobrog i kategorije , kao i pripadajuće Calamity kartice .
17

Odredite troškovi Civilization kartice, na temelju Trading Cards pretvorio u , ubirati po stanovništvo i kredita iz druge civilizacije kartice . Ovdje bi bilodobro mjesto kako bi se utvrdilo koliko je civilizacija kartice od svake vrste će biti u igri .
18

Odredite trgovinskim pravilima , kako za trgovinu ivrijednost Trading Cards kada se skupe u setovi .
19

Odredite Calamity Resolution pravila . Nesreće poput Epidemija može se ublažiti lijek Civilization vještina Card , Glad se može ublažiti s Keramika Vještine praćenog Grain Trading Cards .
20

Advance ili nazadovati Igrači uz Arheološki sukcesiji tablici sa sjedištem nakon kriterijima promocija i degradacija .
21

utvrditi uvjete pobjede .

Fine Tuningigra
22

odrediti različite Counters jedinstven za svaku ljudi .
23

odrediti dodatne Arheološki pravila za sukcesiju stol. Pravila mogu biti različiti za svaki narod . Izvorni igra ima različite bodovne vrijednosti za dovršetak Tablica napredovanje i različite ere u svakome narodu za ulazak u željezno i ​​brončano doba . Također , postoje pravila za izlaz iz svake dobne ići na novi .
24

Determe Stanovništvo pretvorbe pravila od ljudi u gradove i natrag kako bi se omogućilo grad zgrade i smanjenja , uzimanje prirodnih City web stranice u obzir .
25

Dodaj pravila kako bi se spriječilo kršenje prirodnih zakona . Na primjer , tsunamiji ne može doći na Siciliji , ali vulkani mogu.
26

Odredite Game Setup , posebno pučke domovine .

Odgovori